Firmele româneşti, ultimele din Uniunea Europeană la promovarea afacerii pe Internet

Postat la 09 ianuarie 2017 125 afişări

Firmele româneşti, ultimele din Uniunea Europeană la promovarea afacerii pe Internet

Mai puţin de o treime din firmele care folosesc internetul se promovează pe reţele sociale, doar 12 din 100 de firme româneşti cu peste 10 angajaţi şi-au făcut publicitate prin intermediul internetului în 2016, fiind pe ultimul loc din Uniunea Europeană, potrivit agenţiei de marketing Perceptum.

Mai puţin de jumătate din întreprinderile mici şi mijlocii (IMM) din România (42%) au o pagină de Internet.

Potrivit statisticilor europene citate de agenţia Perceptum, Malta şi Irlanda au cele mai multe firme care se promovează pe mediile sociale, respectiv 71% şi 66%. La nivel european, 77% din IMM-uri deţin o pagină web, 45% folosesc reţelele sociale pentru promovare şi doar 25% îşi fac reclamă pe internet.

Potrivit companiei de analiză a traficului pe Internet StatCounter, în luna octombrie 2016, aparatele mobile şi tabletele au depăşit, pentru prima dată, desktop-urile la rata de utilizare a internetului. Astfel, primele au generat 51,3% din rata de utilizare a internetului în toată lumea, comparativ cu 48,7%, nivel cuantificat de desktop-uri.

Cititi mai multe pe www.mediafax.ro

Urmărește Business Magazin

ALEPH STORY: Dezvoltatorii vor lua în vizor hotelurile vechi pentru a le demola şi pentru a dezvolta hoteluri şi blocuri noi. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Dan Pavel, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.