Facebook vrea să revină la scopul pentru care a fost creat. Pe cine afectează decizia în mod direct. Cum explică Mark Zuckerberg schimbarea viziunii

Autor: Alina Mihai Postat la 13 ianuarie 2018 63 afişări

Facebook va opera modificări în modul de funcţionare al fluxului de ştiri, conţinutul media, de afaceri şi cel publicitar urmând să fie "umbrit" de subiecte care au potenţialul de a stârni discuţii între utilizatorii platformei online, potrivit bbc.com.

Facebook vrea să revină la scopul pentru care a fost creat. Pe cine afectează decizia în mod direct. Cum explică Mark Zuckerberg schimbarea viziunii

Potrivit specialiştilor în social media, modificările anunţate de Mark Zuckerberg, cofondatorul şi şeful platformei online, pe pagina sa de Facebook, sunt "semnificative".

Astfel, conţinuturile publicate de companiile care activează în domeniile media, de afaceri şi publicitate îşi vor pierde din popularitate, sunt de părere reprezentanţii Facebook.

CITEŞTE CONTINUAREA ARTICOLULUI AICI 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
facebook,
Mark Zuckerberg,
viziune,
schimbari

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.