Entersoft România şi-a crescut cifra de afaceri cu 10% şi ţinteşte depăşirea pragului de 1 milion de euro

Autor: Ioana Matei Postat la 22 ianuarie 2018 47 afişări

Entersoft România a obţinut în 2017 o creştere a cifrei de afaceri cu 10% faţă de anul anterior, în timp ce profitul s-a majorat cu două cifre procentuale, potrivit unui comunicat de presă trimis de reprezentanţii companiei. Potrivit informaţiilor publicate pe site-ul Ministerului de Finanţe, compania a înregistrat în 2016 o cifră de afaceri netă de aproximativ 3,3 milioane de lei şi un profit net de peste 670.000 lei.

Entersoft România şi-a crescut cifra de afaceri cu 10% şi ţinteşte depăşirea pragului de 1 milion de euro

Creşterea din 2017 a fost asigurată prin proiectele derulate la clienţi noi, prin participarea la implementări internaţionale, alături de echipe din celelalte ţări, dar şi prin extinderea proiectelor la clienţii existenţi din România. Prin partenerii locali s-au contractat cu 20% mai multe proiecte decât în 2016.

“2017 a fost un an predominat de cloud şi SaaS, atât în cazul proiectelor internaţionale, cât şi de la nivel local. Companiile doresc tot mai mult să aibă o predictibilitate cât mai bună a investiţiilor pe care le fac în tehnologie şi pun mult accent pe optimizarea costurilor. Ne aşteptăm ca şi în 2018 mai mult de 50% dintre companii să solicite soluţii de business integrate, găzduite în cloud prin Microsoft Azure. De asemenea, o mare parte dintre companii vor investi în software de business doar dacă vor avea la dispoziţie opţiunea de a implementa o astfel de aplicaţie în regim Software-as-a-Service (închiriere) sau alte soluţii de finanţare convenabile”, declară Cristi Cozic, country manager al Entersoft România.

Entersoft România a încheiat un parteneriat cu o organizaţie europeană cu ajutorul căreia investiţiile în software pot fi recuperate în proporţie de până la 70%, ceea ce este un mod bun prin care companiile pot adopta tehnologii noi pentru a spori productivitatea şi competitivitatea la nivel naţional sau internaţional.

Din punct de vedere financiar, Entersoft România are ca obiectiv depăşirea primului milion de euro ca venituri, obiectiv perfect tangibil luând în calcul şi faptul că, în 2017, compania a lansat o nouă soluţie – Entersoft WMS - în urma unei investiţii de grup de peste 5 milioane de euro. Compania a început deja implementarea soluţiei de optimizare a depozitelor la clienţi din România şi din regiune, o importantă creştere putând veni în 2018 din acest segment.

În primele luni ale anului vor fi în derulare implementări la clienţii noi precum DHS Bike Parts, Railing Design sau Mantzaris, dar şi extinderi la clienţi din portofoliu precum JTI sau SofMedica. Entersoft România a fost fondată în anul 2008 şi este subsidiară a companiei Entersoft S.A. cu sediul în Grecia.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.