eMAG Ungaria fuzionează cu Extreme Digital - liderul pieţei de retail din ţara vecină, şi anunţă un obiectiv de vânzări de 1 mld. euro. Expansiune şi în alte cinci ţări
Subsidiara din Ungaria a grupului eMAG, deţinut de gigantul Naspers şi antreprenorul român Iulian Stanciu, va fuziona cu Extreme Digital - liderul pieţei de retail din ţara vecină - formând astfel o entitate care ţinteşte afaceri de un miliard de euro, conform unui anunţ al companiilor.
“ eMAG Ungaria şi Extreme Digital, cei doi lideri ai comerţului online din Ungaria, anunţă fuziunea, dând astfel naştere uneia dintre cele mai importante companii de ecommerce din Europa Centrală şi de Est capabilă să concureze cu retailerii offline şi online globali”, potrivit anunţului.
„Acest parteneriat reprezintă o recunoaştere a scalabilităţii şi calităţii tehnologiilor eMAG dezvoltate în ultimii zece ani. Avem certitudinea că dezvoltarea eMAG în regiune se va intensifica în urma acestei fuziuni, creând premisele extinderii în ţările unde Extreme Digital deja activează”, a spus Iulian Stanciu, CEO eMAG.
“Extreme Digital a fost fondat în 2001 de către Balázs Várkonyi şi Gyula Kelemen, cei mai puternici antreprenori din zona de tehnologie din Ungaria. Experienţa lor, alături de tehnologia şi know-how-ul eMAG, ne vor ajuta să construim cea mai mare companie locală de tehnologie, cu o ţintă de un miliard de euro în şase ani”.