Doi antreprenori au investit 120.000 de euro într-o pizzerie care a devenit în două luni una dintre cele mai cunoscute din Capitală. „Media este de 300 de clienţi pe zi.”

Postat la 27 februarie 2019 244 afişări

Mamizza – Mother of Pizza, o pizzerie care aduce în Bucureşti o felie din savurosul Napoli, şi-a deschis porţile la finalul anului trecut, în urma unei investiţii de 120.000 de euro, dar antreprenorii din spatele proiectului plămădeau conceptul încă din 2017, scrie revista După Afaceri Premium.

Doi antreprenori au investit 120.000 de euro într-o pizzerie care a devenit în două luni una dintre cele mai cunoscute din Capitală. „Media este de 300 de clienţi pe zi.”

„Colaborarea noastră a început în 2016, atunci când Camionetta a fost invitată pentru prima oară la Spaţiul M60“, spune Răzvan Crişan, proprietarul cafenelei M60, deschisă în 2015, poate primul spaţiu public din Bucureşti în care nu se fuma chiar înainte de a exista o legislaţie în acest domeniu. Spaţiul M60 este un fel de grădină de vară a celor de la M60, în apropierea Ateneului Român.

Cititi mai multe pe www.zf.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
antreprenori,
capitala,
clienti,
mediere

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.