Descoperire uimitoare făcută de NASA: O nouă planetă locuibilă, la doar 31 de ani lumină de Sistemul nostru Solar

Postat la 01 august 2019 299 afişări

O planetă potenţial locuibilă, cu o masă de aproximativ şase ori mai mare decât cea a Terrei, a fost descoperită la doar 31 de ani lumină de Sistemul nostru Solar, potrivit unui comunicat al NASA, citat de space.com.

Exoplaneta GJ 357d orbitează o mică stea, GJ 357, cu mult mai redusă în dimensiuni decât Soarele nostru, la fiecare 55,7 zile.

Echipa de cercetători care a făcut descoperirea a anunţat într-un comunicat că exoplaneta ar putea furniza "condiţii similare Terrei".

"Cu o atmosferă densă, planeta GJ 357d ar putea conţine apă în stare lichidă la suprafaţă, similar Terrei, şi am putea detecta urme ale vieţii cu ajutorul telescoapelor", a spus Lisa Kaltenegger, director al Carl Sagan Institute de la Universitatea Cornell din New York. "Dacă GJ 357d ar conţine forme de viaţă, s-ar plasa în fruntea listei pentru misiuni şi am putea răspunde la o întrebare veche de când lumea, aceea dacă suntem singuri în Univers", a mai spus aceasta.

Fără o atmosferă, planeta ar avea o temperatură medie de minus 64 de grade Celsius, potrivit NASA, fapt care ar însemna că este mai degrabă plină de gheaţă decât locuibilă.

Cititi mai multe pe www.zf.ro

planeta,
descoperire,
nasa,
sistem

Citeşte pe comedymall.ro

Cea mai de succes poveste din imobiliarele româneşti a început în Iaşi, în urmă cu 20 de ani, odată cu deschiderea primului centru comercial din afara Bucureştiului şi a celui de al doilea mall al ţării.

S-A AFLAT: Cât costă vaccinul anti-COVID? Cine face preţurile S-A AFLAT: Cât costă vaccinul anti-COVID? Cine face preţurile
ULTIMĂ ORĂ: Vin chinezii! Banii lor încep să se împrăştie în România. Proiectul gigant pe care au pus mâna
„Afacerea Pandemia”. Cum a umflat România până şi factura de 3,4 milioane de euro a „ajutorului umanitar” dat fraţilor de peste Prut „Afacerea Pandemia”. Cum a umflat România până şi factura de 3,4 milioane de euro a „ajutorului umanitar” dat fraţilor de peste Prut
Economiile se prăbuşesc în pandamie, dar cei 4 giganţi din tech au înregistrat un profit de 28 de miliarde de dolari
Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte Fostul premier social-democrat Zoran Milanović revine la conducerea Croaţiei. Ca preşedinte
Ce se întâmplă la Moscova este de bine deopotrivă pentru Rusia şi Putin(?)
Replica PNL: Aleşii locali ai PSD fug ca dracul de tămâie Replica PNL: Aleşii locali ai PSD fug ca dracul de tămâie