Cum vrea compania din spatele brandurilor Tide şi Pampers să promoveze egalitatea între sexe? Jumătate din campaniile Procter & Gamble vor fi regizate de femei până în 2023

Autor: Alex Ciutacu Postat la 20 iunie 2018 35 afişări

Cum vrea compania din spatele brandurilor Tide şi Pampers să promoveze egalitatea între sexe? Jumătate din campaniile Procter & Gamble vor fi regizate de femei până în 2023
Cum vrea compania din spatele brandurilor Tide şi Pampers să promoveze...

Cel mai mare advertiser din lume plănuieşte să ajungă la egalitate între sexe în cadrul companiei, potrivit Fortune.

Procter & Gamble, care deţine sute de produse, de la detergentul Tide şi până la pampers, a anunţat la începutul săptămânii că lucrează la un proiect prin care, până în 2023, cel puţin jumătate din reclame să fie regizate de femei. În prezent, doar 10% din reclame sunt regizate de femei.

În timp ce Procter & Gamble nu-şi creează propriile reclame, cheltuie aproximativ 7 miliarde de dolari pe reclame propriilor produse.

Doar 30% dintre angajaţii industriei de marketing şi advertising din lume sunt de sex feminin, iar Procter & Gamble promite că va schimba regulile jocului.

Compania îşi propune să semneze promisiunea „Free the Bid”, care va cere ca cel puţin o femeie regizor să fie inclusă în orice grup de candidaţi finali pentru producţia unei reclame.

Pentru a încuraja schimbarea, P&G a anunţat două parteneriate noi: unul cu Queen Collective pentru a crea două filme de 12 minute, produse integral de femei, şi altul cu Katie Couric, pentru a-i susţine noile proiecte video din compania ei de media.

Corporaţia va lucra şi la propriul gender pay gap în rândul poziţiilor de director de creaţie. Doar 41% dintre aceste locuri în companie sunt ocupate în acest moment de femei. Compania speră să ajungă la un raport egal în următorii cinci ani.

În timp ce P&G speră să inspire şi alte companii să adopte politici asemănătoare, compania transmite şi mesajul conform căruia egalitatea între sexe în companie este bună pentru business.

Potrivit unui studiu realizat de iniţiativa #SeeHer, o astfel de mişcare generează cu 10% încredere mai mare în brand şi vânzări mai mari cu 20%.

Marc Pritchard, şeful de brand al P&G, arată spre acest efect, notând că „Unele dintre cele mai performante branduri din structura P&G au multe campanii în această direcţie. Este foarte clar că promovarea egalităţii între sexe nu este doar o forţă a binelui, ci o forţă de creştere”.

Acesta a declarat pentru Bloomberg că „egalitatea conduce creşterea. Dacă am ajunge la nivel global la egalitate economică între femei şi bărbaţi, economia lumii ar putea câştiga 28 trilioane de dolari”.

 

 

 

fii la curent cu cele mai noi analize de business

Urmareste BM pe Facebook

Am mai scris despre:
companie,
femei,
sex

Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro

Care sunt planurile celui mai puternic executiv din industria telecom Care sunt planurile celui mai puternic executiv din industria telecom

Liudmila Climoc, CEO al Orange România, lider pe piaţa locală de telefonie mobilă, vorbeşte despre planurile companiei pentru dezvoltarea unor noi servicii, despre perioada de timp necesară integrării tehnologiei 5G, dar şi despre perspectivele pieţei româneşti de comunicaţii. Ce beneficii vor avea consumatorii de rând, dar şi cei din sfera de business în era 5G? Mai este loc de creştere pe piaţa locală? Cum a evoluat numărul clienţilor pe zona de servicii fixe? Sunt doar câteva dintre subiectele abordate de executiv.

vezi continuarea
ZF.ro
ATENŢIE! Cum se pregăteşte ANAF să oprească evaziunea fiscală URIAŞĂ ATENŢIE! Cum se pregăteşte ANAF să oprească evaziunea fiscală URIAŞĂ
DEZASTRUL de pe piaţa muncii: Sunt salarii mici în România? ”Noi oferim 15.000 LEI NET pe lună. Şi nu vine NIMENI! Pur şi simplu nu sună telefonul, măcar să avem o discuţie!”
ProMotor.ro
Dacia Duster se prezintă într-o versiune la care nici inginerii din MIOVENI nu s-ar fi aşteptat. Duster made in Austria e unic - GALERIE FOTO Dacia Duster se prezintă într-o versiune la care nici inginerii din MIOVENI nu s-ar fi aşteptat. Duster made in Austria e unic - GALERIE FOTO
ADIO fumat în maşină! Uite ce lege dură se pregăteşte!
Ce aduc românii în bagaje când se întorc în ţară. FOTO viral de pe o autostradă din Ungaria!
Descopera.ro
REGINA care a schimbat istoria întregii Europe, deşi naşterea ei a fost un motiv de mare SUPĂRARE REGINA care a schimbat istoria întregii Europe, deşi naşterea ei a fost un motiv de mare SUPĂRARE
BEŢI des VIN alb sau vin roşu fără să cunoaşteţi ce se ascunde în realitate în STICLELE pe care le cumpăraţi
Experimentul ŞOCANT pe care un tânăr medic l-a făcut pe o sclavă TÂNĂRĂ. "Are o dimensiune extraordinară"
Go4it.ro
De ce este USB-ul greu de conectat? Inventatorul USB rupe tăcerea! Motivul BIZAR pentru care mufa poate fi conectată doar într-o singură poziţie De ce este USB-ul greu de conectat? Inventatorul USB rupe tăcerea! Motivul BIZAR pentru care mufa poate fi conectată doar într-o singură poziţie
Un fost luptător SEAL a oferit, în câteva cuvinte, soluţia INCREDIBILĂ pentru distrugerea dictaturii lui Kim Jong-un din Coreea de Nord, folosind această „armă”. Expert: S-ar putea să meargă!
O companie din CHINA anunţă telefonul care se încarcă în doar 13 minute! Tehnologia revoluţionară pe care SAMSUNG şi APPLE nu o au
Csid.ro
Dieta de vară: cum să slăbeşti 4 kilograme în 2 săptămâni Dieta de vară: cum să slăbeşti 4 kilograme în 2 săptămâni
Cât de stropite sunt roşiile româneşti din pieţe?
Dr. Mihaela Bilic: cum slăbeşti simplu şi ieftin 30 de kilograme VIDEO MARIUS TUCĂ SHOW

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.