Cum vrea compania din spatele brandurilor Tide şi Pampers să promoveze egalitatea între sexe? Jumătate din campaniile Procter & Gamble vor fi regizate de femei până în 2023

Autor: Alex Ciutacu Postat la 20 iunie 2018 32 afişări  

Cum vrea compania din spatele brandurilor Tide şi Pampers să promoveze egalitatea între sexe? Jumătate din campaniile Procter & Gamble vor fi regizate de femei până în 2023
Cum vrea compania din spatele brandurilor Tide şi Pampers să promoveze...

Cel mai mare advertiser din lume plănuieşte să ajungă la egalitate între sexe în cadrul companiei, potrivit Fortune.

Procter & Gamble, care deţine sute de produse, de la detergentul Tide şi până la pampers, a anunţat la începutul săptămânii că lucrează la un proiect prin care, până în 2023, cel puţin jumătate din reclame să fie regizate de femei. În prezent, doar 10% din reclame sunt regizate de femei.

În timp ce Procter & Gamble nu-şi creează propriile reclame, cheltuie aproximativ 7 miliarde de dolari pe reclame propriilor produse.

Doar 30% dintre angajaţii industriei de marketing şi advertising din lume sunt de sex feminin, iar Procter & Gamble promite că va schimba regulile jocului.

Compania îşi propune să semneze promisiunea „Free the Bid”, care va cere ca cel puţin o femeie regizor să fie inclusă în orice grup de candidaţi finali pentru producţia unei reclame.

Pentru a încuraja schimbarea, P&G a anunţat două parteneriate noi: unul cu Queen Collective pentru a crea două filme de 12 minute, produse integral de femei, şi altul cu Katie Couric, pentru a-i susţine noile proiecte video din compania ei de media.

Corporaţia va lucra şi la propriul gender pay gap în rândul poziţiilor de director de creaţie. Doar 41% dintre aceste locuri în companie sunt ocupate în acest moment de femei. Compania speră să ajungă la un raport egal în următorii cinci ani.

În timp ce P&G speră să inspire şi alte companii să adopte politici asemănătoare, compania transmite şi mesajul conform căruia egalitatea între sexe în companie este bună pentru business.

Potrivit unui studiu realizat de iniţiativa #SeeHer, o astfel de mişcare generează cu 10% încredere mai mare în brand şi vânzări mai mari cu 20%.

Marc Pritchard, şeful de brand al P&G, arată spre acest efect, notând că „Unele dintre cele mai performante branduri din structura P&G au multe campanii în această direcţie. Este foarte clar că promovarea egalităţii între sexe nu este doar o forţă a binelui, ci o forţă de creştere”.

Acesta a declarat pentru Bloomberg că „egalitatea conduce creşterea. Dacă am ajunge la nivel global la egalitate economică între femei şi bărbaţi, economia lumii ar putea câştiga 28 trilioane de dolari”.

 

 

 

fii la curent cu cele mai noi analize de business

Urmareste BM pe Facebook

Am mai scris despre:
companie,
femei,
sex

Citeşte pe MonitorulApararii.ro

Citeşte pe Tetelejurnal.ro

Zece poveşti ale unor români care au reuşit. Cum au ajuns să lucreze pentru NASA, în laboratoarele de cercetare ale unor giganţi sau chiar să conducă companii de sute de milioane de dolari Zece poveşti ale unor români care au reuşit. Cum au ajuns să lucreze pentru NASA, în laboratoarele de cercetare ale unor giganţi sau chiar să conducă companii de sute de milioane de dolari

Sunt câteva mii sau poate chiar zeci de mii. Din China în SUA şi din Dubai la Varşovia. Predau la universităţi de top din lume, lucrează pentru NASA sau în laboratoarele de cercetare ale unor giganţi. Sunt antreprenori care au pus bazelor unor start-up-uri peste hotare. Sau sunt executivi care conduc businessuri regionale sau globale de top, cu afaceri de zeci şi chiar sute de milioane de euro. Sunt cei care fac cinste României.

vezi continuarea
ZF.ro
BREAKING NEWS! Acţiunile Renault s-au PRĂBUŞIT. Lovitură şoc pentru gigantul francez. Ce se întâmplă cu Renault şi Dacia BREAKING NEWS! Acţiunile Renault s-au PRĂBUŞIT. Lovitură şoc pentru gigantul francez. Ce se întâmplă cu Renault şi Dacia
BREAKING NEWS: S-a terminat! Guvernul aruncă BOMBA în România cu o ORDONANŢĂ DE URGENŢĂ. Peste 200.000 de oameni rămân ŞOMERI. Vestea a venit ca un FULGER pentru cei care...
ONE.ro
Jurnalista Paula Rusu trăieşte doar cu un plămân. A aflat înainte de nuntă că are TBC Jurnalista Paula Rusu trăieşte doar cu un plămân. A aflat înainte de nuntă că are TBC
De ce şi-a retras Andreea Berecleanu copiii din şcolile de stat?
Cum a ajuns Smiley să facă atâţia bani: "Mi-am luat, în rate,...
Descopera.ro
Povestea INCREDIBILĂ a adevăratului ''Tarzan'', fiul unei prinţese din Rusia, care s-a retras în sălbăticie în urmă cu 60 de ani Povestea INCREDIBILĂ a adevăratului ''Tarzan'', fiul unei prinţese din Rusia, care s-a retras în sălbăticie în urmă cu 60 de ani
Întorsătură STRANIE la Observatorul Astronomic luat cu ASALT de agenţii FBI pe motiv de EXTRATEREŞTRI. ''Este un risc prea mare''
Diplomatul român care a SFIDAT ordinele comuniştilor şi l-a lăsat pe premierul Petru Groza fără un lucru extrem de valoros. ''SPARGE uşa dacă vrei, dar eu nu-ţi dau nimic''. Abia după 50 de ani, urmaşii lui l-au înapoiat
Go4it.ro
Dacă ai un telefon cu ANDROID, s-ar putea ca Google să îţi fi umblat în setări fără să ştii Dacă ai un telefon cu ANDROID, s-ar putea ca Google să îţi fi umblat în setări fără să ştii
Televizorul din CHINA cu AI care va schimba modul în ne uităm la programele preferate
O soluţie „high-tech” pentru STRES. Tehnologia care poate să reducă ZGOMOTUL din birouri aglomerate
Csid.ro
Dislipidemie: cauze şi tratament Dislipidemie: cauze şi tratament
Reguli pentru o slăbire corectă şi definitivă
Geanina Ilieş: alimentele de care nu se atinge

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.