Culmea marketingului: puii multicolori

Autor: Matei Postat la 07 august 2012 78 afişări

Puii vopsiţi reprezintă ultima găselniţă în materie de marketing a locuitorilor din Indonezia, scrie Daily Mail, în ediţia electronică.

Puii - curcubeu sunt vopsiţi cu spray permanent în verde deschis, oranj, roz şi galben. Ghemotoacele de puf în vârstă de numai două zile se găsesc la o piaţă din Jakarta şi pot fi cumpăraţi cu preţul de 33 şilingi.(aproximativ 0,5 euro). Dacă această tendinţă pare crudă pentru unii, puii reprezintă o importantă sursă de venit pentru locuitorii Indoneziei. Multe dintre familiile de aici au un venit mai mic de un dolar american, consumul de ouă şi carne de pui fiind vital.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
marketing,
pui,
indonezia,
afaceri
/actualitate/culmea-marketingului-puii-multicolori-9927820
9927820
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.