Cu 10% mai mulţi de clienţi în perioada martie - august la Hornbach România

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 27 octombrie 2014 131 afişări

Hornbach România, unul dintre retailerii locali de materiale de construcţii şi grădinărit, a înregistrat, în prima jumătate a anului financiar curent (martie 2014 – februarie 2015), o creştere cu 10% a numărului de clienţi.

Cu 10% mai mulţi de clienţi în perioada martie - august la Hornbach România

„În ultima perioadă am înregistrat o creştere cu 10% a numărului de clienţi, semnalele fiind astfel pozitive privind evoluţia noastră”, a declarat Mugurel – Horia Rusu, directorul general al Hornbach România.

Potrivit afirmaţiilor sale, strategia Hornbach pe plan local are la bază, în primul rând, orientarea către client. Astfel, potrivit studiilor interne, românii tind din ce în ce mai mult să realizeze proiectele de renovare uşoare în regim propriu şi, tocmai din acest motiv, consilierea primită în magazinele de materiale de construcţii şi grădinărit este foarte importantă pentru ei. Hornbach are fiecare magazin are angajaţi şcolarizaţi permanent în aşa fel încât să poată oferi detalii relevante tuturor clienţilor, în funcţie de proiectele pe care aceştia le desfăşoară.

„Dacă unul dintre clienţi ne semnalează că un concurent de-al nostru are un preţ mai mic la acelaşi produs oferim o recompensă prin serviciul de Garanţie a Preţului”, a mai spus reprezentantul companiei.

Garanţia Preţului asigură clientul că, dacă a găsit undeva un articol identic la un preţ mai mic, Hornbach îi oferă acelaşi preţ, plus o reducere de 10%, valabil şi în cazul promoţiilor magazinelor concurente, dar exceptând soldurile.

În plus, pe rafturile magazinelor Hornbach pot fi găsite cu până la 5 ori mai multe produse comparativ cu alte reţele de bricolaj din România. Astfel, permanent, în  fiecare locaţie Hornbach, clienţii au acces la 120.000 de articole diferite, 60.000 pe stoc şi alte 60.000 la comandă.

„Două dintre atuurile reţelei pe plan local sunt zonele speciale Drive-In şi Grădină. Astfel, magazinele Hornbach sunt singurele de pe piaţă ce dispun de o zona de Drive-In foarte extinsă – 8.500 mp – şi de una special dedicată animalelor de companie şi grădinii – zona Zoo şi Grădină, de asemenea, pe o suprafaţă întinsă – 5.600 mp”, a mai spus Mugurel – Horia Rusu.

În zona specială Drive-In clienţii pot intra direct cu maşina sau cu camioanele de tonaj redus pentru a încărca rapid şi comod materialele de construcţii grele şi voluminoase. În ceea ce priveşte zona Zoo, aceasta este exact ca un magazin de specialitate (pet shop), consultanţii de aici putând oferi detalii despre specii de peşti, cum trebuie îngrijiţi sau ce hrană se potriveşte unui anumit animal de companie. Zona de Grădină este, de asemenea, foarte bine defintă la Hornbach, având cea mai mare suprafaţă în rândul magazinelor de bricolaj din România, conform reprezentanţilor companiei.

Mugurel – Horia Rusu a mai adăugat că serviciile unice pe piaţă sunt, de asemenea, parte din strategia Hornbach. Unul dintre acestea este cel de montaj profesionist – prin care clienţii pot solicita o echipă de montatori specializaţi pentru lucrările pe care le întreprind. Pentru acest serviciu garanţia lucrării este de 2 ani, calitatea fiind cea mai înaltă.

Alte servicii Hornbach sunt de mixare a vopselelor, debitare a lemnului, confecţionare de rame, transport, confecţionare de perdele, serviciul de finanţare.

În acest moment Hornbach deţine cinci locaţii, dintre care trei în Bucureşti (Berceni – 2007, Militari - 2008 şi Baloteşti - 2010), una în Braşov (2009) şi una în Timişoara (2012). Acestea sunt, în acest moment, cele mai mari magazine de materiale de construcţii şi grădinărit de pe piaţa locală, cu suprafeţe de peste 22.000 de metri pătraţi fiecare.

În ceea ce priveşte planurile de viitor, reprezentantul companiei a subliniat că Hornbach îşi reconfirmă strategia şi vizează locaţii în oraşele importante ale ţării. „Încă de la intrarea pe piaţa locală, în 2005, ne îndreptăm atenţia către oraşe cu peste 300.000 de locuitori care să permită realizarea unei cifre de afaceri corespunzătoare cu investiţiile efectuate. Astfel, pe lista noastră se află în acest moment oraşe precum Cluj, Sibiu, neexcluzând însă nici Estul Capitalei”, a încheiat Mugurel – Horia Rusu.

Grupul Hornbach, fondat în 1877, este o afacere de familie şi se numără printre liderii de pe piaţa magazinelor de materiale de construcţii şi grădinărit din Europa.

Cotată la Bursa din Frankfurt încă din 1987, compania activează în 9 ţări europene (Germania, Austria, Olanda, Luxemburg, Elveţia, Cehia, Slovacia, Suedia şi România), operând 145 de magazine.

În România, Hornbach a deschis primul magazin în 2007, iar în acest moment deţine trei magazine în Bucureşti (Berceni, Militari şi Baloteşti), unul în Braşov şi unul în Timişoara.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
hornbach,
materiale de constructii,
pret,
magazin
/actualitate/cu-10-mai-multi-de-clienti-in-perioada-martie-august-la-hornbach-romania-13469084
13469084
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.