Coty Inc. a finalizat procesul de achiziţie a Burberry Beauty

Autor: Georgiana Călin Postat la 04 octombrie 2017 65 afişări

Coty Inc. a anunţat finalizarea procesului de achiziţie pentru drepturile exclusive de licenţă la nivel global pentru parfumurile, produsele cosmetice şi de îngrijire a pielii Burberry Beauty.

Coty Inc. a finalizat procesul de achiziţie a Burberry Beauty

 „Suntem încântaţi să finalizăm această tranzacţie şi să mergem mai departe alături de partenerul nostru strategic, îmbinând tradiţia britanică a celor de la Burberry în ceea ce priveşte inovaţia şi designul, cu expertiza companiei Coty în produsele cosmetice de lux. Abilitatea Coty de a dezvolta şi a aduce pe piaţă mărci din industria frumuseţii va conduce Burberry Beauty într-o nouă fază de dezvoltare şi de creştere", a declarat Camillo Pane, Chief Executive Officer în cadrul Coty. 

„Ca marcă iconică de lux, Burberry se potriveşte perfect cu portofoliul Coty Luxury, care include mărci de lux din industria frumuseţii, relevante la nivel global. Suntem într-o poziţie unică pentru a duce Burberry Beauty la nivelul următor. Acesta reprezintă un alt pas important în construirea diviziei de lux din cadrul Coty”, a adăugat  Edgar Huber, preşedintele Coty Luxury. 

 "După luni de muncă grea pentru a asigura o tranziţie lină, suntem încântaţi de faptul că am început acest parteneriat strategic, care aduce laolaltă o vastă experienţă şi expertiză în industria frumuseţii. Compania Burberry este foarte mândră de ceea ce a realizat în ultimii patru ani şi aşteptăm cu nerăbdare să construim în continuare pe baza acestei fundaţii, cu sprijinul Coty”,  a adăugat şi Marco Gobbetti, Chief Executive Officer în cadrul Burberry. 

Coty va fi responsabilă la nivel global de direcţia strategică a portofoliului dezvoltat, valorificând capacităţile sale globale în strategia de frumuseţe, inovare, distribuţie şi de piaţă, lucrând în parteneriat cu Burberry, care va fi responsabilă de partea creativă. Produsele de frumuseţe Burberry vor fi vândute la retaileri de lux, la nivel global, precum şi în magazinele Burberry şi pe canale digitale.

Urmărește Business Magazin

ALEPH STORY: Cât câştigăm din businessul NATO. O discuţie cu Cristian Hostiuc, Ziarul Financiar şi Bogdan Nicolae, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.