Consultant în resurse umane: Demotivarea angajaţilor este una dintre cele mai mari provocări pe care managerii trebuie să înveţe să le gestioneze în această perioadă

Autor: Ramona Cornea Postat la 20 septembrie 2020 200 afişări

Demotivarea angajaţilor este una dintre cele mai mari provocări pe care managerii trebuie să înveţe să le gestioneze în această perioadă, iar lipsa de motivare poate genera scăderi abrupte ale performan­ţei, spune Mihai Arghire, senior trainer şi con­sultant în cadrul companiei de consul­tanţă Brightway.

Consultant în resurse umane: Demotivarea angajaţilor este una dintre cele mai mari provocări pe care managerii trebuie să înveţe să le gestioneze în această perioadă

„Lipsa de motivare poate genera scăderi abrupte ale performanţei, mai ales într-un context plin de provocări cum este cel actual. Perioada de pandemie testează capacitatea oamenilor şi a companiilor de a se adapta la schimbare“

Demotivarea angajaţilor este una dintre cele mai mari provocări pe care managerii trebuie să înveţe să le gestioneze în această perioadă, iar lipsa de motivare poate genera scăderi abrupte ale performan­ţei, spune Mihai Arghire, senior trainer şi con­sultant în cadrul companiei de consul­tanţă Brightway.

„Perioada de pandemie testează capacitatea oamenilor şi a companiilor de a se adapta la schimbare, de a renunţa la vechi obiceiuri şi convingeri, de a învăţa lucruri noi. Managerii dintr-o organizaţie sunt ambasadori ai schimbării, vectori de imagine care dau trendul în care vor evolua lucrurile. Dacă nu există o masă critică de persoane din nivelurile de senior management care acţionează pentru a se adapta la schimbările actuale, lipsa de motivare se va răspândi  rapid în echipă. Demotivarea, din orice cauze, este una dintre cele mai mari pro­vocări pe ca­re mana­gerii tre­buie să în­ve­ţe să le ges­tio­neze în a­ceas­tă peri­oa­dă“, a spus Mi­hai Arghire pen­­tru ZF.

Bullyingul manager-angajat, lipsa de transparenţă asupra moti­velor pentru care trebuie să facă anumite acţiuni, tăierea excesivă a bugetelor în situaţia în care  organizaţia merge bine, obligaţia de a se întoarce la birou permanent, chiar dacă pot lucra de acasă, lipsa de adaptare la contextul actual şi lipsa de apreciere sunt principalii factori care pot duce la demotivarea angajaţilor în acest context dictat de pandemie, spune el.

„Cele şase aspecte reprezintă câţiva dintre factorii cel mai des întâlniţi în companiile din România care au un impact negativ asupra nivelului de motivare.

Este foarte important să nu uităm că prin acţiunile noastre putem foarte uşor să creăm un mediu de lucru în care oamenii să se simtă demotivaţi.

Iar lipsa cronică de motivare poate genera scăderi abrupte ale performanţei, mai ales într-un context plin de provocări cum este cel actual“, a spus Mihai Arghire pentru ZF.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
angajati,
consultant,
crestere,
gestionare

ALEPH STORY: BEST OF. România este pe ultimul loc în Uniunea Europeană şi pe locul 128 în lume la educaţie financiară

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.