Concelex îşi neutralizează emisiile de CO2

Autor: Georgiana Călin Postat la 14 decembrie 2016 309 afişări

Prin semnarea unui contract cu grupul de firme elveţian Allcot Group, specializat în promovarea conceptului de „green business”, Concelex, companie ce proiectează şi execută lucrări de construcţii civile şi industriale la cheie, a devenit prima companie de construcţii din România care îşi neutralizează emisiile de CO2. Concelex şi-a măsurat amprenta de carbon, compensându-şi în acelaşi timp emisiile de CO2 realizate anul trecut, lucru pe care-l va face şi în următorii ani.

În 2015, Concelex a fost responsabilă pentru generarea emisiilor de CO2, în principal prin consumul de energie si transportul angajatilor. Compania a ales să-şi compenseze  emisiile de CO2 prin investirea într-un proiect de energie verde, certificat de Verified Carbon Standard, care produce energie verde din captarea şi arderea biogazului.  

“Ne-am decis să investim în sustenabilitate şi să ne aducem aportul la protejarea mediului în lupta împotriva schimbărilor climatice. Activăm într-un domeniu în care este important să folosim cele mai sofisticate tehnologii pentru a economisi energie, iar clădirile verzi sunt un concept pe care ne dorim sa îl implementam cât mai des în Romania. Prin acest contract, Concelex îşi demonstrează angajamentul său pentru conservarea planetei noastre, sprijinind proiecte verzi prin neutralizarea emisiilor de CO2 pe care le produce”, a declarat Daniel Piturlea, director general Concelex. 

Măsurarea amprentei sale şi compensarea emisiilor inevitabile de gaze cu efect de seră este o componentă cheie a strategiei de sustenabilitate îmbraţişată de Concelex. Strategia „zero emisii de CO2” a fost implementată în România cu ajutorul firmelor Blue Planet şi Carbon Expert, partenerii grupului elveţian Allcot.

Concelex este una dintre cele mai mari firme de construcţii din România, cu o vechime în piaţă de 22 ani. La nivelul anului 2015, cifra de afaceri a companiei a fost  de 27,8 milioane de euro, în creştere cu 260% faţa de anul precedent. Pentru 2016, compania estimează un rulaj de 16 milioane de euro. 

Urmărește Business Magazin

ALEPH STORY: Educaţie fără bani! O discuţie cu Dana Ciriperu, redactor-şef adjunct Ziarul Financiar şi Ioana Răduca, head of content Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.