Cererea de produse pentru vârstnici creşte cu circa 20% în 2018

Autor: Andra Stroe Postat la 08 octombrie 2018 98 afişări

În 2018, Fysic, marcă olandeză sub numele căreia sunt comercializate pe piaţa locală dispozitive electronice pentru vârstnici, estimează o creştere a cererii cu circa 20% pe segmentul produselor electronice destinate persoanelor în vârstă, faţă de 2017.

Cererea de produse pentru vârstnici creşte cu circa 20% în 2018

Conform reprezentanţilor companiei care distribuie acest brand în România, valoarea totală a pieţei locale de aparate electronice pentru vârstnici se ridică la aproximativ 1 milion de euro. Marca Fysic aparţine companiei olandeze HESDO B.V., lider pe segmentul produselor electronice pentru seniori în Olanda. Pe piaţa autohtonă, Fysic este singura marcă special concepută pentru seniori sub al cărei nume este distribuită o varietate foarte mare de produse: de la telefoane fixe şi mobile, până la organizatoare pentru medicamente, lampe LED pentru orientare nocturnă, aparate pentru monitorizarea pulsului, biciclete electrice pentru picioare şi mâini etc.

“Cererea de produse pentru vârstnici este în creştere în România, iar această tendinţă prognozăm că se va menţine şi în 2019. Oamenii au început să identifice tot mai pregnant nevoia persoanelor în vârstă de a beneficia de aparatură electronică performantă şi uşor de folosit, adaptată diferitelor afecţiuni care apar odată cu procesul de îmbătrânire. În ţara noastră trăiesc circa

3 milioane de vârstnici, iar cele mai multe produse electronice dedicate lor sunt telefoanele fixe şi mobile. Noutatea pe care o aduce marca Fysic în România este gruparea unei categorii extrem de largi de dispozitive de o calitate foarte bună, sub un singur nume. Ne dorim crearea unui segment de piaţă al dispozitivelor electronice pentru seniori, care să poate răspunde în mod optim cererii tot mai crescute”, a declarat Mircea Matei, administrator al HDM Distribution, companie ce reprezintă Fysic în România.

Conform reprezentanţilor Fysic în România, piaţa locală de aparatură electronică pentru seniori se situează în momentul de faţă la aproximativ 1 milion euro şi include, în proporţie de circa 80%, telefoane fixe şi mobile care prezintă caracteristici cum sunt: butoane mari, alarme luminoase pentru apeluri, compatibilitate cu aparatele auditive, butoane S.O.S cu apelarea de urgenţă a mai multor numere, ecran şi afişaj mai mare, meniuri simplificate etc.

Fysic a intrat pe piaţa locală la finalul anului 2016, la iniţiativa lui Daniel Dărăban, Director General al Superfood Company, unul dintre cei mai mari importatori şi distribuitori de produse pentru copii mici. În primul semestru din 2018, Fysic a înregistrat o majorare a vânzărilor cu circa 30%, faţă de aceeaşi perioadă din 2017. Sub această denumire, sunt comercializate 25 de produse în România şi 40 la nivel internaţional în ţări ca: Olanda, Belgia, Marea Britanie, Germania, Franţa etc. Telefoanele fixe şi mobile însumează aproximativ 75% din vânzările Fysic în România. Produsele Fysic sunt gândite de echipele de ingineri olandezi până la cel mai mic detaliu şi îmbunătăţite în mod constant.

“Am decis să aducem Fysic în România, pentru că vârstnicii reprezintă un segment important din populaţie, cu nevoi specifice care sunt insuficient acoperite. Este firesc ca şi ei să beneficieze de avantajele tehnologiei şi să aibă parte de produse utile, sigure, de o calitate ireproşabilă, care să le înlesnească viaţa", a adăugat Daniel Dărăban, acţionar al HDM Distribution.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
electronice,
vanzari,
produse

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.