Brandul american Burger King deschide al doilea restaurant de pe piaţa locală

Autor: Roxana Rosu Postat la 09 decembrie 2019 265 afişări

Brandul american Burger King, adus în România de grupul polonez AmRest, deschide al doilea restaurant de pe piaţa locală, în AFI Cotroceni, la aproximativ o lună de la primul, inaugurat în Mega Mall.

Brandul american Burger King deschide al doilea restaurant de pe piaţa locală

Brandul american Burger King, adus în România de grupul polonez AmRest, deschide al doilea restaurant de pe piaţa locală, în AFI Cotroceni, la aproximativ o lună de la primul, inaugurat în Mega Mall.

Noua unitate va fi inaugurate pe 13 decembrie, compania având în plan dezvoltarrea unei reţele de 50 de restaurante în următorii cinci ani. În acest sens, polonezii de la AmRest, care deţin şi francize Starbucks, vor să investească 200 milioane euro în România.

„Suntem foarte mândri de inaugurarea celui de-al doilea restaurant în România, moment ce reprezintă totodată şi o declaraţie ambiţioasă de a accelera creşterea noastră în regiune. Suntem nerăbdători să deschidem noi restaurante, în timp ce avem în vedere creşterea brandului în regiune”, a declarat Alan Laughlin, Preşedinte Burger King AmRest.

AmRest şi Burger King continuă campania de recrutare în Bucureşti, cu oferte salariale ce pornesc de la 1.750 lei net (2.950 lei brut) pentru lucrătorii din restaurante şi 2.500 – 3.800 lei net (4.250 – 6.500 lei brut) pentru manageri. Printre beneficiile pe care le obţin toţi angajaţii Burger King se numără tichetele de masă, asigurarea medicală şi bonusurile adiţionale atractive. 

AmRest Holdings este cel mai mare operator de restaurante multi-brand tip franciză din Europa, cu un portofoliu ce cuprinde 10 branduri în 25 de ţări. AmRest operează francize pentru branduri precum KFC, Pizza Hut, Starbucks şi Burger King, pentru mărcile proprii Sushi Shop, Pokai, La Tagliatella, Bacoa, Blue Frog şi KABB

În România, AmRest operează reţeaua de cafenele Starbucks şi, începând de anul acesta, lanţul de restaurant Burger King.

Pentru Burger King aceasta este a doua încer­care în România. Lanţul american de fast-food Burger King, care are aproape 18.000 de restaurante la nivel mondial, a fost iniţial adus pe piaţa locală în 2008, ultimul an de boom eco­nomic, de oamenii de afaceri Eli Davidai şi Marius Nasta. Patru ani mai târziu, compania care opera businessul intra în insolvenţă la cererea centrului comercial Liberty Center (preluat, în urma unui dosar de executare silită din 2012, de băncile Alpha, Bancpost şi Bank of Cyprus, finanţatorii proiectului de 70 mil. euro). Compania a închis în acelaşi an ultimele restaurante pe care le mai avea pe piaţa locală.

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
burger king,
romania,
brand,
piata

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.