Punct Advertising isi mareste echipa

Postat la 23 ianuarie 2008 1 afişăre

Stefan Pop se alatura la inceput de 2008 celor de la Punct Advertising, pe pozitia de Strategic Planner

Pop are o experienta de 9 ani in comunicare strategica si new business, acumulata de-a lungul anilor in agentii precum TBWAiMERLIN, D’Arcy Advertising sau 141 Romania. Printre conturile pe care acesta le-a gestionat pana acum se numara : Petrom, JTI, Masterfoods, Beiersdorf (Nivea), Arctic, Nissan si Crucea Rosie Romana.

 

"Drumul cel mai scurt intre doua puncte este o linie dreapta. Asadar punctul este si inceput, dar si sfarsit. La fel si comunicarea eficienta incepe de la obiectivele clientului si se incheie cand aceste obiective sunt atinse. Cele 2 premii EFFIE castigate de Punct Advertising demonstreaza ca eficienta si intelegerea nevotlor clientilor sunt repere esentiale in filozofia agentiei" a declarat Stefan Pop.

Urmărește Business Magazin

Citeşte pe Gandul.ro

/actualitate/afaceri/punct-advertising-isi-mareste-echipa-2346353
2346353
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.