Punct Advertising isi mareste echipa
Stefan Pop se alatura la inceput de 2008 celor de la Punct Advertising, pe pozitia de Strategic Planner
Pop are o experienta de 9 ani in comunicare strategica si new business, acumulata de-a lungul anilor in agentii precum TBWAiMERLIN, D’Arcy Advertising sau 141 Romania. Printre conturile pe care acesta le-a gestionat pana acum se numara : Petrom, JTI, Masterfoods, Beiersdorf (Nivea), Arctic, Nissan si Crucea Rosie Romana.
"Drumul cel mai scurt intre doua puncte este o linie dreapta. Asadar punctul este si inceput, dar si sfarsit. La fel si comunicarea eficienta incepe de la obiectivele clientului si se incheie cand aceste obiective sunt atinse. Cele 2 premii EFFIE castigate de Punct Advertising demonstreaza ca eficienta si intelegerea nevotlor clientilor sunt repere esentiale in filozofia agentiei" a declarat Stefan Pop.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe mediafax.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe prosport.ro
Citeşte pe Gandul.ro
-
Bancul de vineri | Femeile la dietă
GANDUL.RO
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro