Happy Tour, vânzari de aproape 50 milioane de euro în 2016

Autor: Georgiana Călin Postat la 06 martie 2017 129 afişări

Happy Tour a înregistrat în anul 2016 vânzări de aproape 50 milioane de euro, în creştere cu aproximativ 10% faţă de 2015, datorită avansului luat de segmentul de business travel, de creşterea turismul intern, dar şi de preluarea ca turoperator a destinaţiei Disneyland.

Happy Tour, vânzari de aproape 50 milioane de euro în 2016

În ceea ce priveşte portofoliul de clienţi corporate, Happy Tour a înregistrat anul trecut o creştere cu peste 10% faţă de finalul anului precedent, noii parteneri activând în domenii precum bancar, auto, agricultură. 

„Happy Tour îşi păstrează trendul de creştere înregistrat în ultimii ani, respectiv strategia de dezvoltare la nivel internaţional, în 2016 deschizând un birou la Istanbul, al treilea după Bucureşti şi Sofia. Atât în 2016, cât şi anul acesta, ne concentrăm pe dezvoltarea companiei”, declară Javier Garcia del Valle, CEO al grupului.

Anul 2016 s-a remarcat prin creşterea cu 40% a turismului intern, clienţii Happy Tour preferând destinaţii din România pentru organizarea de team-buildinguri şi petreceri de companie. Pe zona de leisure, s-au înregistrat creşteri pentru litoral, Bucovina şi staţiunile balneare. Trendul pozitiv pentru aceste destinaţii s-a menţinut şi la începutul acestui an, observându-se şi o creştere a plăţilor cu vouchere de vacanţă.

„Voucherele de vacanţă au fost o măsură pentru stimularea turismului intern şi se vede acest lucru în creşterea volumului de vânzări şi cererea pentru vacanţe în România. În 2017, ne aşteptăm la o dublare a volumului de vânzări cu vouchere de vacanţă şi o crestere a cererii pentru vacanţe interne de 25% faţa volumul de 1,4 milioane de euro înregistrat în 2016", precizează Javier Garcia del Valle.

Din toamna anului trecut, de când Happy Tour a devenit turoperator exclusiv pe România al Disneyland Paris, cererea familiilor cu copii pentru astfel de vacanţe a crescut cu 150%, produsul fiind unul dintre cele mai vândute din oferta companiei. La nivel de 2016, pachetul mediu achiziţionat pentru Disneyland a fost de 1.500 de euro, acesta reprezentând vacanţa pentru doi adulţi şi un copil, la un hotel de trei-patru stele în parc, trei nopţi de cazare, demipensiune, patru zile de intrare în parc, bilete avion.

Cea mai cerută destinaţie în 2016 a fost Spania, urmată de România, Grecia, Turcia, Italia, Germania, Statele Unite. Turiştii Happy Tour au preferat hoteluri de patru şi cinci stele, la pachete cu valori medii de 800 de euro/adult în Spania, 600 de euro/adult în Grecia, 600 de euro/adult în Turcia. Spania continuă să fie în topul preferinţelor turiştilor şi în 2017, în primele luni ale anului fiind rezervate cu 10% mai multe pachete, în perioada de Early Booking, faţă de perioada similară din 2016.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.