O afacere la care sigur nu v-aţi gândit, dar care sparge piaţa. Un tânăr din Bucureşti şi-a pornit cu numai 5.000 de euro un business chiar din propria locuinţă. Ce face i-a lăsat pe toţi cu gura căscată

Postat la 17 octombrie 2019 678 afişări

O afacere la care sigur nu v-aţi gândit, dar care sparge piaţa. Un tânăr din Bucureşti şi-a pornit cu numai 5.000 de euro un business chiar din propria locuinţă. Ce face i-a lăsat pe toţi cu gura căscată

Ciprian Scutar a pus bazele afacerii Nooca în iunie 2018, printr-o investiţie de 5.000 de euro, din fonduri proprii, însă activitatea businessului a început în luna ianuarie a acestui an, în mediul online.

În prezent, antreprenorul co­mer­cia­lizează unt de arahide, unt de migdale şi cremă de ciocolată.

„Totul a început din pasiune pentru gătit. Nu eram mulţumit de ce era în comerţ şi am început să fac unturi şi creme acasă. Am împărtăşit cu câţiva prieteni, iar ei m-au încurajat şi am dat curs ideii. Tot câţiva prietenii m-au ajutat să-mi fac site-ul, iar prietena mea s-a ocupat de logo-ul firmei. Am început cu o investiţie minimă, de 5.000 de euro, deşi m-am gândit la programul Start-Up Nation, dar a căzut, pentru că suntem din Bucureşti şi primim cu 15 puncte mai puţin“, povesteşte Ciprian Scutar, fondatorul brandului Nooca.

Produsele realizate în fabrică se vor adresa segmentului B2B, dar şi altor companii producătoare, din domeniul alimentar, precum laboratoarele de prăjituri.

Cititi mai multe pe www.zf.ro

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
bucuresti,
afaceri,
business,
locuinta

Aleph Story. De ce sunt mici salariile atât de mici în România?

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.