10% din magazinele de telefonie isi pacalesc clientii

Postat la 08 ianuarie 2010 13 afişări

Firmele fie nu ofera pliante privind planul tarifar inaintea semnarii contractului, fie nu ofera o copie a contractului-cadru.

Unul din 10 magazine care apartin companiilor de telecomunicatii sau sunt partenerele acestora are deficiente in ceea ce priveste prezentarea corecta, conform legii, a produselor vandute clientilor, conform unui control general al Autoritatii Nationale pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM).

Cele mai dese incalcari ale legilor privind corecta informare a clientilor au fost fie nerespectarea caracteristicilor afiselor care prezentau ofertele operatorilor, fie lipsa prezentarii unui material in forma tiparita sau electronica privind planul tarifar ales, inainte de incheierea contractului sau, pur si simplu, neoferirea contractului-cadru. ANCOM a precizat ca, de cele mai multe ori, neregulile au fost constatate la firmele partenere ale companiilor de telecomunicatii.

Cititi mai multe pe www.gandul.info

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
telefonie,
firme,
clienti,
oferte,
pacaleli,
tarife
/actualitate/10-din-magazinele-de-telefonie-isi-pacalesc-clientii-5289082
5289082
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.