Moment istoric: Reuters trece la modelul de subscripţie pentru cititori. Pentru România va costa 16 lei pe săptămână
Reuters face un pas decisiv în istoria sa şi trece la un model de abonament pentru cititori: 16 lei pe săptămână, ceea ce înseamnă aproximativ 64 de lei pentru fiecare lună, preţul pentru acces nelimitat la una dintre cele mai respectate redacţii ale lumii, potrivit publicaţiei.
„Timp de 174 de ani, misiunea noastră a fost să aducem lumea în faţa lumii, fără teamă şi fără favoruri. Este un angajament ambiţios care ne cere să fim pe teren, cu una dintre cele mai mari reţele globale de jurnalişti: 2.600 de profesionişti în peste 200 de locaţii de pe glob. De aceea, instituţii media, companii, guverne şi, la fel de important, publicul larg se bazează pe noi pentru adevăr”, afirmă agenţia, subliniind că această responsabilitate este luată foarte în serios.
Reuters notează că „lumea se află într-un moment precar pentru informaţia de încredere. Dezinformarea, opiniile părtinitoare şi sursele nesigure sunt în creştere, făcând tot mai dificil să ştii ce este real şi în cine poţi avea încredere.”
În acest context, agenţia explică schimbarea de strategie: „Am decis să ne extindem activitatea pentru a acoperi mai mult şi pentru a duce munca noastră în faţa unei părţi şi mai mari a lumii.
Trecem la un model de abonament pentru site şi aplicaţie. Va fi un singur preţ pentru întreaga lume: 16 lei pe săptămână, facturaţi o dată la 4 săptămâni, pentru acces nelimitat la conţinutul nostru premiat.”
Agenţia subliniază că noul model va rămâne unul transparent şi simplu, fără artificii de marketing: „Există un mic discount pentru abonamentele anuale, dar nu vom avea reduceri înşelătoare la început, nu vor exista creşteri surpriză ale preţului, iar rezilierea va fi posibilă oricând. Este un plan conceput deliberat pentru a aduce lumea împreună în jurul aceloraşi fapte şi informaţii.”
Totodată, Reuters dă asigurări că utilizatorii ocazionali vor putea continua să citească gratuit câteva articole în fiecare lună, fără să atingă imediat paywall-ul. „Vor exista şi momente importante de ştiri în care vom face conţinutul accesibil tuturor”, precizează agenţia. În schimb, cititorilor fideli li se cere „un sprijin financiar modest”.
Agenţia promite să reinvestească acest sprijin în „acoperire mai amplă, investigaţii mai profunde, produse mai inovatoare şi experienţe speciale pentru abonaţi”, garantând în continuare acel „loc în primul rând” la evenimentele care schimbă lumea.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













