Diana Delca, Managing Director, Concentrix România: Angajatorul trebuie să treacă la un lidership autentic, să îşi asculte angajaţi, să aducă clarificare în haos

Autor: Roxana Rosu Postat la 01 decembrie 2025 14 afişări

Diana Delca, Managing Director, Concentrix România: Angajatorul trebuie să treacă la un lidership autentic, să îşi asculte angajaţi, să aducă clarificare în haos

Angajatorul de astăzi trebuie să treacă la un lidership autentic, să îşi asculte angajaţi, să aducă clarificare în haos, în perioadele grele pentru companie sau la nivel individual, a declarat Diana Delca, Managing Director Concentrix România, companie cu peste 2500 de angajaţi, cu activitate în ex­ternalizarea proceselor de afa­ceri, ser­vicii de relaţii cu clienţii, su­port tehnic, soluţii digitale şi progra­me de transfor­mare inteligentă.

”Trebuie să existe un lidership autentic la nivelul fiecăruia, manager sau angajat. Liderul trebuie să aducă clarificare în haos , în perioadele grele pentru companie sau la nivel individual. Şi managerii şi angajaţii trebuie să îşi păstreze relevanţa, să fie deschişi la învăţare continuă”, a spus Diana Delca în cadrul  ZF HR Conference  2025.

În piaţa muncii de astăzi, angajatul trebuie să fie dispus şi capabil să treacă de pe un domeniu pe altul, de la roluri de IT la cele de HR, aducând cu el competenţe noi pe joburile pe care le accesează.

”Alt element specific leadershipului actual este autenticitatea. Trăim într-o lume a emoţiilor, într-o lume cu tehnologie. Trebuie să cerem ajutor când avem nevoie.

Inclusiv liderii trebuie să poată cere ajutor când se confruntă cu întrebări”.

Managerul atrage atenţia că la nivel naţional există peste 30.000 de tineri care nu se consideră relevanţi pentru un job şi, în plus, există o stare generală de aşteptare, care trebuie depăşită.

”Lumea în care activăm este într-o dinamică intensă, care poate crea o perturbare, şi la nivel individual şi colectiv”.

Diana Delca spune că tinerii din generaţia Z caută activităţi care să aibă sens, să genereze un impact şi să le dea sentimentul că aparţin unei coumunităţi.

”Noi avem oameni care vin zilnic la birou, unii care vin hibrid şi cei care lucrează remote. Gen Z preferă varianta hibrid. Dar contează şi de ce să vină. E important să le explicăm impactul acţiunilor lor.  Gen Z crează o punte către următoarea generaţie, Alpha, care are deja claritate”.

Concentrix a ajuns la 2.500 de angajaţi pe piaţa locală, iar pentru anul 2026 ţinteşte să recruteze 400 de oameni noi.  În 2025, compania a intrat pe un nou segment de piaţă, acela de servicii de prevenire şi conformitate financiară (FC&C) – fraudă, spălare de bani, risc reglementar, prin detec­tare asistată de AI şi operaţiuni de con­formitate, ceea ce a venit cu o nevoie mai mare de angajaţi, veniţi atât prin recrutare directă, cât şi din rândul angajaţilor deja existenţi, prin upskilling. În ultimii doi ani, Concen­trix a dezvoltat în România un centru regional de bune practici pentru aceste servicii, au spus reprezentanţii companiei.

 

 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
angajati,
haos,
trecere,
romania

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.