5 to go recrutează doi specialişti în poziţii de top management: Rareş Mărculeţ se alătură companiei în funcţia de Chief Financial Officer, iar Georgi Muhovski devine Country Manager pentru operaţiunile din Bulgaria
5 to go, cel mai mare lanţ de cafenele din Europa de Est, şi cea mai accesată franciză din România, îşi extinde echipa de management prin recrutarea lui Rareş Mărculeţ în poziţia de Chief Financial Officer, şi a lui Georgi Muhovski în rolul de Country Manager pentru operaţiunile din Bulgaria.
“Suntem într-un moment în care extinderea echipei de leadership este esenţială pentru ce urmează. Mă bucur că avem alături oameni cu valori similare, cu energie bună şi dorinţă reală de a construi”, spune Radu Savopol, unul dintre co-fondatorii businessului, într-o postare pe contul de LinkedIn.
Rares Marculeţ are o experienţă de peste 18 ani în management financiar, ocupând roluri de conducere precum Group CFO la Centrele MONZA ARES şi Farmaciile DONA, unde a coordonat strategia financiară şi IT, după o carieră de peste un deceniu la Telekom Romania, unde a condus departamentele de contabilitate, raportare şi taxe pentru un portofoliu de companii cu venituri de peste 1 miliard de euro, contribuind la procese de fuziuni şi achiziţii, implementarea standardelor IFRS, digitalizare prin RPA şi optimizarea structurii organizaţionale, potrivit informaţiilor de pe LinkedIn.
Georgi Muhovski are o experienţă de peste 12 ani în dezvoltare şi management pe segmentul de retail şi real estate, ocupând roluri de conducere precum Expansion Manager la AmRest şi Billa Bulgaria (REWE Group), unde a coordonat expansiunea şi relaţiile comerciale, completată de poziţii în cadrul Cushman & Wakefield Forton şi NEPI Rockcastle, cu expertiză solidă în strategie de creştere, administrarea centrelor comerciale şi consultanţă pentru dezvoltarea pieţei.
Recent, brandul românesc 5 to go, lansat în 2015 de Radu Savopol şi Lucian Bădilă, a anunţat că vrea să accelereze extinderea în franciză pe piaţa din Bulgaria, vizând o reţea de 150 de locaţii deschise în următorii 3-4 ani.
„Considerăm că Georgi Muhovski este persoana potrivită pentru acest rol şi credem că va colabora perfect cu echipa din România, urmând ca, începând din acest an, să îşi construiască propria echipă locală în Bulgaria“, spune Lucian Bădilă, co-fondator 5 to go.
Taxele vor fi similare cu cele din România. Contractul cu francizaţii va fi valabil pe o perioadă de 7 ani, cu 4% royalty, 1,5% marketing fee şi o taxă iniţială de 4.500 de euro. Costul estimat pentru o locaţie „la cheie” variază între 18.000 şi 25.000 de euro, incluzând echipamentele, autorizaţiile, marfa iniţială şi amenajările, în funcţie de suprafaţa spaţiului.
„Am urmărit evoluţia 5 to go şi direcţia lor de business şi sunt convins de potenţialul brandului pe piaţa din Bulgaria, aşadar am acceptat cu entuziasm provocarea de a mă alătura acestei echipe ambiţioase şi de a integra conceptul lor de franciză pe plan local. Împreună vom seta priorităţile pentru perioada următoare şi vom atinge obiectivele propuse, păstrând ADN-ul brandului, dar adaptându-ne în acelaşi timp specificului consumatorilor de aici“, adaugă Georgi Muhovski, Country Manager 5 to go Bulgaria.
În România, lanţul 5 to go a ajuns la 650 de locaţii în 10 ani şi ocupă locul 7 în clasamentul lanţurilor de cafenele din Europa, fiind cel mai extins din Europa de Est.
Urmărește Business Magazin
Citeşte pe zf.ro
Citeşte pe alephnews.ro
Citeşte pe smartradio.ro
Citeşte pe comedymall.ro
Citeşte pe MediaFLUX.ro
Citeşte pe MonitorulApararii.ro
Citeşte pe MonitorulJustitiei.ro
Citeşte pe zf.ro













