TINERI MANAGERI DE TOP: Oana Popa conduce organizarea de evenimente la JW Marriott

Autor: Iuliana Roibu Postat la 10 iulie 2011 217 afişări

Restaurantele, nuntile sau conferintele din cadrul JW Marriott Bucuresti aduc peste o treime din cifra de afaceri a hotelului si folosesc 200 de angajati care au acelasi sef de cinci ani.

Oana Popa a intrat in echipa Marriott inca de la deschiderea hotelului, in anul 2000, pe pozitia de event manager. Inca din primii ani a coordonat proiecte mari (precum conferinta BERD, de 800 de persoane, sau vizita presedintelui american George W. Bush, cazat in hotel impreuna cu staff-ul). Din 2003, este promovata ca si director of event management - avand in subordine echipa de event manageri (6 persoane) si echipa de banchete (50 persoane) - pozitie din care primeste premiul Manager of the Year. Din 2006, odata cu promovarea lui Ioan Maties, Oana Popa preia functia acestuia, de director of food and beverage. Din aceasta functie, Oana Popa coordoneaza cele sase restaurante si baruri ale hotelului, toate evenimentele, conferintele, bucataria si room service-ul. Are 200 de persoane in subordine, adica doua treimi din totalul angajatilor hotelului, dar ii raporteaza 20 dintre acestia, manageri si supervisori. "Din 2006, de cand detin aceasta pozitie, am avut cresteri pe divizia de F&B: in 2007 fata de 2006 cresterea a fost de 8%, iar in 2008 fata de 2007 a fost de 7%.

Apoi a venit anul cel mai greu, 2009, in care a trebuit sa schimbam multe: pret, strategie, dar cu toate acestea scaderea a fost de 20%. Trendul descrescator a continuat in 2010, dar in 2011 preconizez o crestere de 11% fata de 2010 si am toate motivele sa cred ca se va intampla, T1 fiind un semn bun in acest sens", spune Oana Popa. Cel mai important proiect al sau de cand a preluat actuala pozitie este noul steak house deschis in primavara lui 2011 in cadrul hotelului, o investitie de peste 1 milion de euro: "Am propus schimbarea conceptului restaurantului Cupola, iar in urma unor cercetari pe care le-am facut in industria de F&B am ajuns la concluzia ca cel mai potrivit pentru Bucuresti ar fi un steak house. Este cel mai complex proiect de dezvoltare din cariera mea de pana acum".

In 2010 cifra de afaceri a diviziei de F&B a fost de aproximativ 9 milioane de euro, 40% provenind din restaurante, iar restul de 60% din evenimente. Planurile Oanei Popa nu se opresc insa aici: "Pe termen mediu si scurt, imi doresc relansarea restaurantului Champions, renovarea salilor de conferinta si promovarea JW Steakhouse care tocmai s-a deschis. In 10 ani, probabil o sa am propriul meu restaurant si propriul business de dezvoltat".



BUSINESS Magazin prezinta, in cea de-a sasea editie a anuarului 100 Tineri Manageri de Top, o noua generatie de business, managerii si antreprenorii de pana in 40 de ani care conduc cele mai importante si dinamice companii din Romania.

Comanda acum varianta electronica a catalogului la pretul de 25 lei.

Urmărește Business Magazin

/lideri/tineri-manageri-de-top-oana-popa-conduce-organizarea-de-evenimente-la-jw-marriott-8454719
8454719
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.