Oana Ciornei, Managing partner Amrop România: Uitându-mă în spate, cred că toate experienţele au avut câteva lucruri în comun: am căutat să văd oportunităţile, nu dezavantajele, am cerut ajutor acolo unde nu m-am priceput, am avut multă determinare şi dorinţă de a face lucrurile bine până la capăt

Postat la 13 martie 2021 42 afişări

Oana Ciornei, Managing partner Amrop România: Uitându-mă în spate, cred că toate experienţele au avut câteva lucruri în comun: am căutat să văd oportunităţile, nu dezavantajele, am cerut ajutor acolo unde nu m-am priceput, am avut multă determinare şi dorinţă de a face lucrurile bine până la capăt

Carte de vizită:

►Oana Ciornei s-a alăturat echipei Amrop în urmă cu 10 ani, când a pornit propria afacere, o companie de executive search afiliată la reţeaua internaţională Amrop, şi a devenit prima româncă inclusă ca membru în boardul global al companiei.

►În trecut, a lucrat aproape un deceniu la Coca-Cola HBC, dar şi în cadrul alianţei Korn Ferry în România.

►Executivul a absolvit cursurile Facultăţii de Informatică din cadrul Universităţii de Vest din Timişoara şi o serie de programe de dezvoltare la IMD Business School Lausanne.

Urmărește Business Magazin

ALEPH STORY: Criza politică afectează economia! O discuţie între Cristian Hostiuc, director editorial ZF şi Felix Drăghici, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.