Mihaela Nicola: Domnii savurează parcursul, doamnele sunt interesate de destinaţie

Autor: Ana Raduta Postat la 07 aprilie 2012 715 afişări

Mihaela Nicola, CEO al grupului de comunicare The Group, este una dintre cele mai puternice 100 de femei din business. Citeşte povestea Mihaelei Nicola în catalogul "100 Cele Mai Puternice Femei Din Business", începând cu 9 aprilie.

BUSINESS Magazin: Care sunt calităţile feminine care ajută în business?

Mihaela Nicola: Nu ştiu dacă sunt neapărat calităţi feminine, dar intuiţia şi tactul ajută mult. Compensează lipsa de răbdare, lipsă din pricina căreia doamnele au generat atâta anecdotică. Acolo unde domnii aplică cinismul, doamnele iau decizii cu suflet. Atunci când domnii cumpănesc îndelung, doamnele au acţionat deja. Domnii elimină, doamnele adaugă. Domnii savurează parcursul, doamnele sunt interesate de destinaţie. Ce bine că suntem diferiţi. Şi mai bine că suntem complementari.

BUSINESS Magazin: Branduri preferate: parfum, haine, accesorii.

Mihaela Nicola: Aniversez decenii de când folosesc doar Dune de la Dior. Cât despre haine.... n-am branduri preferate, am articole. Sunt cel mai des îmbrăcată în rochie şi neapărat pe tocuri.

BUSINESS Magazin: Cum împăcaţi cariera cu viaţa de familie?

Mihaela Nicola: N-am avut niciodată dilema aceasta, căci nu mi se pare deloc că a te dedica unei cariere, a construi neobosit profesional, presupune renunţări majore la ceea ce te face fericit în plan personal. Timpul n-are decât sensul pe care i-l oferim noi şi cred că într-o zi, oricare, se pot strecura cu uşurinţă atât lucruri care să te bucure profesional, cât şi o doză reconfortantă de "acasă".

BUSINESS Magazin: Carte, muzică film: ce preferaţi?

Mihaela Nicola: Muzica o ascult doar acolo unde mă duc pentru ea, altfel, chiar dacă face parte din decor, n-o aud. Văd doar filme care au cronici motivante. Citesc mult, cărţi foarte diferite ca stil, şi le aleg în funcţie de starea pe care o caut.


Catalogul "100 Cele Mai Puternice Femei Din Business" prezintă interviuri cu reprezentantele de succes ale mediului de afaceri românesc actual şi conţine profilul profesional a 100 dintre liderii feminini.

Au experienţă, au putere, câştigă bine, sunt cochete şi se bucură de respectul celor din jur. Cuvântul lor este cel mai important sau printre cele mai importante în companiile pentru care lucrează. Cele mai puternice femei de afaceri din România sunt un segment aparte şi tot mai bine conturat dintr-o lume care, în mod tradiţional, a fost creată şi condusă de bărbaţi.

Catalogul "100 Cele Mai Puternice Femei Din Business" - prima ediţie va fi distribuit gratuit abonaţilor BUSINESS Magazin şi va putea fi achiziţionat online din 9 aprilie la adresa www.bmag.ro/cataloage, la preţul de 25 de lei (TVA inclus).

Urmărește Business Magazin

/lideri/mihaela-nicola-domnii-savureaza-parcursul-doamnele-sunt-interesate-de-destinatie-9487185
9487185
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Piaţa imobiliară fierbe: Preţurile apartamentelor cresc de la o lună la alta. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Dan Pavel, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.