Manuela Necula conduce unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de comunicare

Autor: Razvan Muresan Postat la 22 decembrie 2012 114 afişări

Născută într-o familie de comercianţi, Manuela Necula a crezut o bună perioadă că are aceeaşi vocaţie.

S-a îndrăgostit de publicitate din anii facultăţii, când, în timpul unor burse de studiu în străinătate, a avut ocazia să lucreze în câteva agenţii. Primul loc de muncă din România avea să fie în comerţ. S-a angajat în zilele în care lanţul Pizza Hut îşi pregătea intrarea pe piaţă şi căuta un manager de restaurant. Nu a durat mult până a început să primească alte oferte, iar alegerea pe care a făcut-o, cel puţin ciudată la acea vreme, a fost aceea de a renunţa la o poziţie managerială pentru una de entry level într-o agenţie de publicitate. Ca account executive la D'Arcy a început povestea Manuelei Necula în publicitate. Din 2005 a ajuns să conducă operaţiunile grupului Ogilvy în România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de comunicare.


Business Magazin a lansat luni, 12 noiembrie 2012, a treia editie a catalogului 100 CEI MAI ADMIRATI CEO DIN ROMANIA. Detalii aici.

Urmărește Business Magazin

/lideri/manuela-necula-conduce-unul-dintre-cei-mai-mari-jucatori-de-pe-piata-locala-de-comunicare-10406853
10406853
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: De ce în Bucureşti nu se pot organiza mai multe concerte sau evenimente sportive, politice, sociale şi chiar economice. O discuţie cu Cristian Hostiuc, Ziarul Financiar şi Bogdan Nicolae, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.