Lucian Bădilă, 5 to go: „Consider că, deşi poate cei mai mulţi dintre noi nu mai cred, România are potenţial din toate punctele de vedere, iar brandurile locale încep să se dezvolte şi să se afirme din ce în ce mai mult”

Postat la 28 septembrie 2021 695 afişări

Lucian Bădilă, 5 to go: „Consider că, deşi poate cei mai mulţi dintre noi nu mai cred, România are potenţial din toate punctele de vedere, iar brandurile locale încep să se dezvolte şi să se afirme din ce în ce mai mult”

La 28 de ani, Lucian Bădilă manageriază în prezent unele dintre cele mai de succes afaceri din domeniul HoReCa: lanţul de cafenele 5 to go, Dialogue MNAC, FIKA 18 şi Cereal Crunch.

În prezent, Lucian coordonează procesul de implementare a noilor francize ale acestor business-uri, însă contribuţia lui este importantă şi în aria de marketing şi branding ale acestora.

De-a lungul timpului, a reuşit să creeze campanii de marketing de impact (precum #NudoarLuni – 5 to go) şi, alături de partenerii din celelalte business-uri, a reuşit să pună la punct sistemul de francizare şi de implementare a noilor concepte.

Alături de partenerul său Radu Savopol, Lucian a reuşit sa creeze unul dintre cele mai iubite branduri româneşti: 5 to go. „Îmi place să spun că suntem o gaşcă unită, completată, desigur, de prietenii care iubesc acest brand românesc, şi că, împreună, reuşim să aducem valoare pentru consumatori, prin concepte şi campanii creative, idei îndrăzneţe şi să transmitem un mesaj pozitiv şi zâmbete, căci, nu?, Smile, there’s coffee!”, descrie el filosofia de business a brandurilor pe care le reprezintă.

Astăzi, 5 to go are peste 250 de cafenele în Bucureşti şi în ţară şi a început expansiunea internaţională, odată cu deschiderea unei unităţi în Paris.


Vârstă: 28 de ani

Funcţie: cofondator

Companie: 5 to go


Experienţă: Lucian activează în domeniul HoReCa unde a debutat prin brandul 5 to go, reuşind treptat să dezvolte concepte inovative precum Cereal Crunch, FIKA 18, Dialogue MNAC, toate gravitând în sfera aceluiaşi domeniu. Lucian a coordonat, în fiecare business, cele mai importante departamente: de la management, marketing până la implementarea standardelor de franciză.


Domeniile pe care se concentrează în prezent: Lucian coordonează echipa de Marketing şi Comunicare a brandurilor pe care le conduce fiind implicat, în acelaşi timp, în implementarea strategiilor de francizare a acestora.

Profilul lui Lucian Bădilă a apărut în anuarul 100 TINERI MANAGERI DE TOP, EDIŢIA 2021. 

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.