Irina Cenuşă, Danone: Cred că jobul ideal este acela care te face fericit; acel job în care simţi că ai contribuit, că ţi-ai lăsat amprenta în business şi în viaţa oamenilor din jurul tău, că apreciezi şi că eşti apreciat

Postat la 26 septembrie 2021 400 afişări

Irina Cenuşă, Danone: Cred că jobul ideal este acela care te face fericit; acel job în care simţi că ai contribuit, că ţi-ai lăsat amprenta în business şi în viaţa oamenilor din jurul tău, că apreciezi şi că eşti apreciat

Cred că jobul ideal este ... acela care te face fericit; acel job în care simţi că ai contribut, că ţi-ai lăsat amprenta în business şi în viaţa oamenilor din jurul tău, că eşti apreciat.

În carieră, cel mai greu îmi este ... să gestionez blazarea, superficialitatea şi lipsa de pasiune.

Lucrul de care sunt cel mai mândră este ... fiica mea.

Din agenda mea zilnică, nu lipseşte ... câte o întâlnire cu membrii echipei; fiecare zi a săptămânii este un slot în care mă conectez pe rând cu membrii echipei. După aproape 15 ani de carieră am decis pentru că acesta este unul dintre compromisurile pe care nu le voi mai face - să pierd contactul cu echipa în faţa urgenţelor care apar în fiecare zi.

Cred că stilul meu de management este definitiv de ... autenticitate, empatie, persuasiune.

Lecţia pe care am învăţat-o în cariera mea de până acum este ... că în business este ca la circ! Ca să treci la trapezul următor, trebuie să-i dai drumul aceluia de care te ţii; pentru o secundă eşti în aer ... dar este singura cale de a înainta. Trebuie doar să ai curaj să faci saltul.

Când eram copil, vizam să fiu ... jurnalist.

Liderul ideal este ... autentic, vulnerabil, uman, responsabil, integru.


Vârstă: 36 de ani

Companie: Danone România

Funcţie: Commercial Development Manager

Cifră de afaceri (2019): 612 mil. lei

Profit (2019): 28,8 mil. lei


Numărul colegilor din echipa sa: 10


Experienţă: Şi-a început cariera în urmă cu 14 ani, într-un rol de management trainee în client marketing, Unilever. Acolo şi-a descoperit pasiunea pentru declinarea platformelor de brand în instrumente de vânzare efectivă. În 2009 sa alăturat echipei Danone. A trecut prin execuţie de planuri de brand (în shopper activation), management de retail (în key account management), construcţie de categorie - lactate proaspete şi produse pe bază de plante (în category management), dar şi integrare a sistemelor de raportare Danone (în business inteligence).


Domeniile pe care se concentrează în prezent: Conduce streamul de Commercial Development al Danone România EDP, având misiunea de a creşte categoriile de lactate proaspete şi produse pe bază de plante, prin instrumente de activation & category management, într-o manieră sustenabilă (prin profitabile growth management).

Profilul Irinei Cenuşă a fost inclus în ediţia din acest an a catalogului 100 Tineri Manageri de Top. 

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.