Gabriel Cârlig a fondat businessul Jolidon, o afacere de 20 de milioane de euro pe an

Autor: Ioana Matei Postat la 04 februarie 2013 784 afişări

Producătorul Jolidon, controlat de omul de afaceri Gabriel Cârlig, estimează că va reveni pe profit în acest an, după trei ani de pierderi, şi mizează pe un avans cu 15% al cifrei de afaceri faţă de anul trecut, când a avut un business de 90 mil. lei (circa 21 mil. euro).

"În primul semestru al acestui an afacerile companiei s-au situat pe un trend ascendent. (...) ne-am extins activitatea pe noi pieţe şi am consolidat colaborările existente", a declarat Cârlig pentru ZF Transilvania. La 26 de ani, proaspăt absolvent al Facultăţii de Electrotehnică, Gabriel Cârlig a înfiinţat o mică afacere cu costume de baie şi lenjerie intimă. Firma a devenit ulterior una dintre puţinele multinaţionale româneşti. Compania a ajuns să distribuie produsele în aproape toate capitalele Europei, în SUA, Canada, Africa şi Japonia. Anual, Cârlig participă la marile saloane internaţionale unde îşi lansează noile colecţii, iar asta contribuie la vizibilitatea brandurilor sale - Jolidon, Prelude, Argos, Infiore sau Chiaro di Luna. Anul trecut Jolidon a renunţat la magazinele deţinute în afara ţării şi a decis să apeleze la distribuitori pentru vânzarea produselor pe pieţele externe. Pe piaţa locală numărul de magazine Jolidon se menţine în continuare la nivelul de 87 de unităţi.


Business Magazin a lansat luni, 12 noiembrie 2012, a treia editie a catalogului 100 CEI MAI ADMIRATI CEO DIN ROMANIA. Detalii aici.

Urmărește Business Magazin

/lideri/gabriel-carlig-a-fondat-businessul-jolidon-o-afacere-de-20-de-milioane-de-euro-pe-an-10541533
10541533
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: De ce este energia în România mai scumpă decât în Italia sau Spania. O discuţie cu Cristian Hostiuc, Ziarul Financiar şi Bogdan Nicolae, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.