Conduce de la Viena vânzările de asigurări din 15 ţări

Autor: Razvan Muresan Postat la 29 mai 2014 14240 afişări

Conduce de la Viena vânzările de asigurări din 15 ţări

Andreea Stoica a fost numită, la începutul acestui an, senior sales manager brokers & MLM în cadrul Uniqa International, fiind responsabilă pentru ţările din Europa Centrală şi de Est. Ea are 35 de ani şi coordonează activităţile de vânzări legate de brokeri & MLM în cele 15 pieţe din regiune: Albania, Bosnia şi Herţegovina, Bulgaria, Kosovo, Croaţia, Macedonia, Muntenegru, Polonia, România, Rusia, Serbia, Slovacia, Republica Cehă, Ucraina şi Ungaria.

În acest moment, spune ea, este important să se concentreze pe obiectivele pe termen scurt, “întrucât tocmai am fost promovată într-o funcţie nouă, într-o ţară nouă, ceea ce este o provocare în sine”. Până în ianuarie a fost şef al departamentului Brokeri & Corporate al Uniqa Asigurări, având în subordine 70 de oameni, “dar acum lucrez direct cu ţările pe care le coordonez prin intermediul directorilor de canal de vânzare şi al membrilor boardului”, spune Andreea Stoica, care şi-a început cariera în cadrul Uniqa în 2009.

“Intuiţia feminină mă ajută adesea să anticipez anumite decizii sau tendinţe din domeniul în care activez. Bineînţeles, ea trebuie susţinută cu date concrete, cifre şi analize. O altă calitate este determinarea. Nu ştiu dacă este feminină sau, dimpotrivă, menită să ştirbească din feminitate, însă e importantă pentru o femeie în afaceri, mai ales în obţinerea rezultatelor. De asemenea, puterea de a recunoaşte valoarea oamenilor sau a businessului în care activăm.”  

Andreea Stoica a fost front desk manager la hotelul J.W.Marriott din Bucureşti între 2000 şi 2007 şi ulterior a lucrat timp de un an la hotelul Radisson Blu. 

Uniqa Insurance Group, cu sediul central in Austria, are aproximativ 40 de companii in 19 tari si 22.000 de angajati, oferind servicii de asigurari pentru 9 milioane de clienti. Uniqa opereaza in 15 tari din Europa Centrala si de Est: Albania, Bosnia si Hertegovina, Bulgaria, Kosovo, Croatia, Macedonia, Muntenegru, Polonia, Romania, Rusia, Serbia, Slovacia, Republica Ceha, Ucraina si Ungaria. De asemenea, Grupul detine companii de asigurari in Italia, Elvetia si Liechtenstein.


Business Magazin a lansat cea de-a treia editie a catalogului dedicat celor mai puternice femei din mediul de afaceri romanesc. Editia din 2014 a catalogului 200 cele mai puternice femei din business cuprinde 100 de femei care lucreaza in corporatii si 100 de antreprenoare.

 

Criteriile luate in calcul in prezentarea celor mai puternice 200 de femei din Romania sunt:  valoarea afacerii, notorietatea, gradul de implicare sociala si polivalenta (colaborarea cu scoli, cariera academica, carti scrise). Pentru ca au demonstrat perseverenta, profesionalism, curaj si maxima implicare, ele au reusit consolidarea unei cariere bazata pe dinamism, actiune si leadership.

 

De la an la an, numarul lor este tot mai mare, iar notorietatea si aprecierea de care se bucura nu sunt altceva decat recunoasterea valorii la purtator, un simbol pe care Business Magazin il sustine si il sprijina permanent. Cateva dintre numele pe care cititorii le pot regasi in paginile catalogului sunt: Mirela Dima, Ioana Filipescu, Sorana Georgia, Iulia Nartea, Ileana Nicolae, Rozaura Stanescu, Doris Andronescu, Oana Belu, Silvia Fodor, Isabelle Iacob, Liliana Paraipan, Meda Weilde, dar si multe altele.

 


Incepand cu data de 17 martie, catalogul va fi oferit gratuit abonatilor Business Magazin si va putea fi achizitionat din retelele de distributie Inmedio si Relay la pretul de 35 RON.

 

Pentru a vedea unde sunt toate locaţiile Inmedio şi Relay click aici

 

Cantitate:  buc.  
 

Urmărește Business Magazin

Am mai scris despre:
andreea stoica,
uniqa international
/lideri/conduce-de-la-viena-vanzarile-de-asigurari-din-15-tari-12663106
12663106
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.