Cine este omul care conduce Kaufland România. El conduce o echipă de peste 15.000 de angajaţi

Postat la 16 decembrie 2021 673 afişări

Cine este omul care conduce Kaufland România. El conduce o echipă de peste 15.000 de angajaţi

Marco Hößl este CEO-ul Kaufland România din 2015 şi conduce o echipă de peste 15.000 de angajaţi.

Şi-a început cariera în retail acum 15 ani pentru un discounter din cadrul Grupului Schwarz, după care a făcut parte din departamentul de vânzări la nivel internaţional, lucrând pe tot cuprinsul Europei.

După o perioadă de activitate ca director de logistică Lidl, a activat şi pe partea de conducere naţională de vânzări în România. A fost timp de 3 ani activ în poziţia de director regional Lidl iar apoi a avut ocazia să treacă la Kaufland, în departamentul de vânzări internaţional. Numirea în funcţia de CEO al Kaufland România a fost primită cu mult entuziasm.

În 2016, el a fost numit şi la conducerea operaţiunilor Kaufland Republica Moldova.

În timpul mandatului său, Kaufland România a devenit prima companie din retailul local cu venituri de peste 2 miliarde de euro. Tot sub leadershipul lui, Kaufland România a devenit una din cele mai puternice companii din Europa de Sud Est.

Executivul vorbeşte limba română şi îi place să trăiască în România, unde are deja mulţi prieteni români.

Top 3 priorităţi pentru viitor:

1.Œ Una dintre ele este să fim sustenabili. Pentru Kaufland, sustenabilitatea este un model de business în sine. Da, indicatorii de performanţă sunt importanţi. Îi urmărim, îi atingem, îi depăşim. Cunoaştem foarte bine cursa de retail. E mai competitivă decât Formula 1. Dar ştim şi cum să turăm motoarele strategic. Rămânem în joc pe termen lung, cu grijă la toate resursele. Personal, sunt pasionat de sustenabilitate. Este singura şi cea mai eficientă formă a face business durabil. E o investiţie în viitor. Mă întreb tot timpul, cu fiecare decizie pe care ne gândim să o implementăm: Ce îi dăm înapoi clientului? Inclusiv când evaluăm partenerii cu care lucrăm, recunosc că mă interesez prima dată de bugetul de donaţii şi proiectele de sustenabilitate derulate. 

2. O altă prioritate sunt oamenii. Am azi peste 15.000 de colegi, care formează cea mai bună echipă din lume. Îi vrem fericiţi, sănătoşi, împliniţi. Vrem să vină de şi cu drag la muncă. Aşa că investim constant în asta. Ne asigurăm că munca le este răsplătită corect. Vrem colegi implicaţi şi facem tot ce trebuie ca ei să-şi dorească să se implice.

3.Ž A treia prioritate este performanţa. Este foarte important să menţinem nivelul de performanţă şi avem toate premisele pentru aceasta. Retailul nu ia pauze. Iar noi suntem un competitor experimentat şi agil. Avem un buget de peste

375 milioane de euro în 2021, cel mai mare din istoria Kaufland în România. Deschidem magazine noi, investim în logistică, achiziţionăm terenuri, remodelăm şi modernizăm hipermarketuri existente. Păstrăm ritmul şi pentru anii următori.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.