Cele mai puternice femei din România: Andreea Mihai, Carrefour

Autor: Ioana Matei Postat la 25 martie 2013 1637 afişări

Andreea Mihai lucrează la retailerul francez din 2000, cu zece luni înainte de deschiderea primului magazin Carrefour în România. Înainte de a ajunge aici a lucrat ca asistent, apoi ca manager de brand şi director comercial şi de marketing pentru o companie care comercializa pe piaţa autohtonă mărci ca Versace, Escada, Dolce & Gabana.



Andreea Mihai este una din eroinele Catalogului "200 cele mai puternice femei din business", care va fi lansat în curând, si ale galei "Woman in Power" (19 martie 2014).



Imediat după liceu, a studiat la Universitatea Bordeaux din Franţa, de unde în 1996 a obţinut două diplome - cea de limba franceză şi cea de administraţie economică şi socială. Şi-a continuat apoi studiile în România, unde în 1998 a absolvit ASE, Facultatea de Administrare a Afacerilor, iar în 2005 a terminat programul de Executive MBA INDE al ASE. La 25 de ani, Andreea Mihai devenea cel mai tânăr director de marketing al grupului Carrefour, pe o piaţă care abia descoperea mecanismele comerţului modern.

CELE MAI PUTERNICE FEMEI DIN ROMÂNIA - EXCLUSIV

"În business este extrem de important să ai inteligenţă emoţională. Multe afaceri se pot duce în jos dacă inteligenţa emoţională nu-şi joacă rolul cum trebuie", spune Andreea Mihai, care consideră că această latură este mai dezvoltată la femei. Tot ea crede că discriminarea de gen nu mai e de actualitate, mai ales în România, unde spre deosebire de multe alte ţări, femeile au reuşit să ocupe locuri încă nesperate acum mai bine de 15 ani.


Business Magazin lanseaza cea de-a doua ediţie a catalogului dedicat celor mai puternice femei din mediul de afaceri romanesc. De această data, 200 cele mai puternice femei din business cuprinde 200 de nume reprezentative, din pozitii-cheie de conducere, precum CEO, CCO, directori generali, economici, antreprenori, consultanti sau Country Manageri. Au reusit sa castige, in timp, admiratia si recunoasterea propriei valori pentru ca apoi sa preia pozitii importante de conducere. Femeile de afaceri din Romania valideaza propriul succes prin cifre de afaceri ce le pozitioneaza pe primele locuri in topuri.

De la an la an, numarul lor este tot mai mare, iar notorietatea si aprecierea de care se bucura nu sunt altceva decat recunoasterea valorii la purtator, un simbol pe care Business Magazin il sustine si il sprijina permanent.

Pentru ca au demonstrat perseverenta, profesionalism, curaj si maxima implicare, femeile antreprenor au reusit consolidarea unei cariere bazata pe dinamism, actiune si permanenta dedicare. Câteva dintre numele pe care cititorii Business Magazin le pot regăsi în paginile catalogului sunt: Irina Schrotter, Camelia Sucu, Aneta Bogdan, Carmen Adamescu, Maria Grapini, Rucsandra Hurezeanu, Violeta Ciurel, Amalia Nastase, Cristina Batlan , Irina Socol, Monica Iavorschi, Adina Pascu, Andreea Mihai, Georgeta Serban, dar şi multe altele.

Catalogul este disponibil de pe data de 11 martie în reţelele de distibuţie a presei Inmedio şi Relay la preţul de 35 lei.

Pentru a vedea unde sunt toate locaţiile Inmedio şi Relay click aici

Comandă online catalogul AICI.

Urmărește Business Magazin

/lideri/cele-mai-puternice-femei-din-romania-andreea-mihai-carrefour-10689095
10689095
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Dezvoltatorii vor lua în vizor hotelurile vechi pentru a le demola şi pentru a dezvolta hoteluri şi blocuri noi. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Dan Pavel, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.