Anca Sorina Popescu: Deşi aparţin generaţiei Z, iar digitalizarea este o normalitate în viaţa de zi cu zi, pentru mine relaţionarea şi comunicarea faţă în faţă nu pot fi înlocuite de chat boxuri, apeluri Teams şi video-calluri pe Zoom

Postat la 14 august 2021 91 afişări

Anca Sorina Popescu: Deşi aparţin generaţiei Z, iar digitalizarea este o normalitate în viaţa de zi cu zi, pentru mine relaţionarea şi comunicarea faţă în faţă nu pot fi înlocuite de chat boxuri, apeluri Teams şi video-calluri pe Zoom

Mentorul meu este... Maria Chelemen – Marketing, Digital & Loyalty Manager (Business Magazin, 100 Tineri Manageri de top, ediţia 2018) şi al echipei care văzut în mine o persoană dornică să înveţe şi a ales să investească în mine nu doar resurse şi timp, dar şi emoţii. Avem colegi care sunt dispuşi şi alocă timp pentru a te învăţa principii de business, chiar cu creionul şi foaia în faţă.  Maria m-a facut să înţeleg şi să apreciez echilibrul dintre analiză şi creativitate şi m-a provocat să am o gândire laterală în proiectele desfăşurate.

Cred că stilul meu de management este definit de... incluziune şi cooperare. Coordonez o echipă tânără, formată din tineri absolvenţi la începutul carierei, motiv pentru care pentru mine este foarte important nu doar să livrez rezultate de business, ci să şi susţin dezvoltarea profesională a colegilor prin mentorat, să-i implic în proiecte inovative cu rezultate reale în cadrul departamentului şi să le ofer o vizibilitate cât mai mare.

Calitatea principală pe care o caut la un coleg este... bunăvoinţa (willingness). Piaţa şi contextul îţi cer să fii spontan, inovativ, curajos şi, nu în ultimul rând, asumat. Pentru a face faţă ritmului alert, trebuie să ai bunăvoinţa de a te adapta, de a învăţa, de a te lăsa ghidat şi de a împărtăşi cu alţii cunoştinţele dobândite pentru atingerea unui obiectiv comun. Apreciez colegii care aleg să îşi depăşească limitele, în ton cu expresia „to go the extra mile”.

Prefer să lucrez... la birou, alături de oameni, de echipă. Deşi aparţin generaţiei Z, iar digitalizarea este o normalitate în viaţa de zi cu zi, pentru mine relaţionarea şi comunicarea faţă în faţă nu pot fi înlocuite de chat boxuri, apeluri Teams şi video-calluri pe Zoom. Personal, găsesc eficienţă şi pragmatism în lucrul într-un spaţiu comun.


Vârstă: 29 de ani

Funcţie: Loyalty Operations Manager

Companie: MOL România Petroleum Products


Numărul colegilor din echipa sa: 2


Experienţă: Şi-a început cariera profesională la MOL România  în anul 2015, când s-a alăturat echipei prin intermediul programului Growww, fiind încă studentă la Masterul Consultanţă şi Expertiză în Publicitate, în cadrul Facultăţii de Litere a Universităţii Bucureşti. De-a lungul celor şase ani, a ocupat pe rând poziţiile de Loyalty Operations Assistant şi Loyalty Operations Specialist.


Domeniile pe care se concentrează în prezent: coordonarea activităţii departamentului de Marketing de Loializare, responsabil de administrarea programului MultiBonus, cel mai longeviv şi complex program de loialitate din industria oil&gas din România.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.