AnaMaria Onică: Lucrul de care sunt cel mai mândră este că am reuşit să aducem pe piaţă, într-un timp relativ scurt, două produse digitale cu un potenţial mare de scalare, care sunt deja apreciate

Postat la 10 septembrie 2021 110 afişări

AnaMaria Onică: Lucrul de care sunt cel mai mândră este că am reuşit să aducem pe piaţă, într-un timp relativ scurt, două produse digitale cu un potenţial mare de scalare, care sunt deja apreciate

Cred că jobul ideal este… cel la care mergi cu plăcere.

Cel mai mult mă inspiră… oamenii cu care lucrez şi chiar clienţii cu care vorbesc pot contribui la inspiraţia de zi cu zi care se vede apoi în produs.

Obiectivul meu principal în rolul actual este… ca produsele Voxi să devină produse de referinţă în sănătatea digitală pe nişa logopedie/sănătate mentală la nivel global.

Lucrul de care sunt cel mai mândră este… că am reuşit să aducem pe piaţă, într-un timp relativ scurt, două produse digitale cu un potenţial mare de scalare, care sunt deja apreciate.

Când eram copil, visam să fiu… educatoare. Drept urmare am şi absolvit Colegiul Padagogic din Sibiu, însă pe parcurs am decis să ajut dintr-o altă poziţie copiii; şi anume prin produsele VoxiKids şi VoxiClinic.

Îmi place să citesc… cărţi de tip fantasy însă în ultima vreme am citit multe cărţi de business, leadership pentru că e important să investim constant în dezvoltarea personală.


Vârstă: 37 de ani

Funcţie: CEO

Companie: VoxiKids (sub umbrela Speakquest SRL)

Număr de descărcări VoxiKids app: peste 10.000

Număr de utilizatori activi: 7.000

VoxiClinic: peste 50 de cabinete şi peste 100 de pacienţi/clienţi 

Finanţări recente: 180.000 de euro în 2021 din partea Gapminder VC, Cleverage VC şi investitori de tip angel o parte veniţi prin platforma SeedBlink.

Număr de angajaţi: 8


Experienţă: Înainte de a alege să devină antreprenor, a lucrat ca UI/UX designer timp de 10 ani. „Experienţa acumulată m-a ajutat să construiesc produsele existente şi să înţeleg cum să administrez echipe şi proiecte de nişă.”


Domeniile pe care se concentrează în prezent: Creşterea businessului, strategia şi viziunea companiei, precum şi realizarea de parteneriate.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.