Alina Spânu: Cel mai mult mă inspiră persoanele care vor să inoveze în permanenţă, care vor să iasă din zona de confort şi să evolueze, care reuşesc să echilibreze cu succes viaţa personală cu cea profesională

Postat la 29 octombrie 2021 67 afişări

Alina Spânu: Cel mai mult mă inspiră persoanele care vor să inoveze în permanenţă, care vor să iasă din zona de confort şi să evolueze, care reuşesc să echilibreze cu succes viaţa personală cu cea profesională

Cred că jobul ideal este… cel care îţi oferă posibilitatea să te dezvolţi, să inovezi, să ai libertate şi putere de decizie în proiectele pe care le coordonezi.

Cel mai mult mă inspiră… persoanele care vor să inoveze în permanenţă, care vor să iasă din zona de confort şi să evolueze, care reuşesc să echilibreze cu succes viaţa personală cu cea profesională.

Obiectivul meu principal în rolul actual este… să dezvolt segmentul de vânzări online în cadrul companiei Farmec, atât pe platformele proprii, cât şi pe platforme terţe tip marketplace, precum eMag sau Amazon.

Cred că stilul meu de management este definit de… orientarea către rezultate, susţinerea şi devoltarea echipei pe care o coordonez şi asertivitate.

Liderul ideal este… cel care inspiră prin exemplul propriu şi ştie să creeze coeziune la nivel de echipă, astfel încât să maximizeze resursele comune.

Calitatea principală pe care o caut la un coleg este… să aibă iniţiativă, să fie open-minded şi deschis la noi provocări, să îmbrătişeze cu drag schimbarea în activitatea de zi cu zi şi să fie o sursă de inspiraţie pentru echipă.

O mare parte din timpul meu liber o aloc… activităţilor pe care le desfăşor cu fetiţa mea, călătoriilor şi activităţilor care mă ajută să mă dezvolt atât în plan personal, cât şi profesional.


Vârstă: 40 de ani

Funcţie: manager vânzări online

Companie: Farmec

Cifră de afaceri (2020): 59,5 mil. euro

Număr de angajaţi: 760


Numărul colegilor din echipa sa: 26


Experienţă: peste 15 ani de experienţă în strategii de marketing, comunicare, PR, social media şi vânzări online.


Domeniile pe care se concentrează în prezent: vânzări şi marketing online pe platforma online locală a companiei şi lansarea brandului Gerovital, alături de dezvoltarea vânzărilor, pe platformele online din Europa.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.