A dat un job într-o multinaţională pentru a porni de la zero într-o companie care avea să devină lider al pieţei

Autor: Razvan Muresan Postat la 18 iulie 2014 22223 afişări

A dat un job într-o multinaţională pentru a porni de la zero într-o companie care avea să devină lider al pieţei

Mirela Dogaru conduce divizia new business din cadrul MedLife, liderul pieţei de servicii medicale private din România. Ea defineşte şi implementează strategia companiei în zona clienţilor corporate şi creează şi dezvoltă ofertele adresate acestui segment de piaţă. Coordonează o echipă de 30 de vânzători, fiecare membru al echipei fiind direct implicat în îndeplinirea obiectivelor de busi-ness ale companiei, respectiv cele de creştere a cifrei de afaceri.

"Cea mai grea decizie din carieră se leagă tot de MedLife şi este momentul în care am decis să las o companie multinaţională şi un salariu mai mult decât decent pentru a mă alătura unei companii aflate la început de drum, dar cu un potenţial foarte mare de creştere", spune Dogaru, referindu-se atât la industria aflată la început de drum, cât şi la noul management care a schimbat în totali-tate direcţia businessului, respectiv implicarea din 2004 a lui Mihai Marcu, fiul fondatoarei MedLife.

Sub conducerea Mirelei Dogaru, MedLife a crescut constant veniturile pe segmentul corporate cu 10% în ultimii cinci ani, în condi-ţiile în care piaţa de abonamente medicale a stagnat.

În viitor, se vede la cârma unui proiect de amploare, indiferent dacă asta va însemna să îl coordoneze din postura de intraprenor sau din cea de viitor antreprenor.


Mirela Dogaru face parte din promoţia tinerilor manageri de top din 2014 şi a fost premiată în cadrul galei Business Magazin. Citeşte în premieră alte 99 de poveşti de succes ale tinerilor manageri din România în a noua ediţie a catalogului 100 TINERI MANAGERI DE TOP, lansat de Business Magazin în luna mai.


Comandă acum catalogul în format electronic la preţul de 35 lei.

Cantitate: buc.
 


Urmărește Business Magazin

/lideri/a-dat-un-job-intr-o-multinationala-pentru-a-porni-de-la-zero-intr-o-companie-care-avea-sa-devina-lider-al-pietei-12942152
12942152
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.