100 TINERI MANAGERI DE TOP - Violeta Luca, Flanco

Autor: Ioana Mihai-Andrei Postat la 24 octombrie 2012 187 afişări

Violeta Luca a fost numită recent în poziţia de deputy CEO la Flanco, având în subordine 900 de angajaţi. Cifra de afaceri estimată pentru anul în curs este de 140 de milioane de euro.

Anul trecut, când cifra de afaceri a companiei a crescut cu 37,5% faţă de 2010, Violeta Luca era director de marketing, iar acţiunile de marketing au avut impact asupra vânzărilor - pornind de la noul concept de magazin ("în care clienţii pot testa orice tehnologie"), evenimentele neconvenţionale (escaladarea de către Alain Robert a Hotelului Intercontinental) şi prin campanii de tipul Black Friday. Anterior acestei numiri, a ocupat funcţia de director de marketing în cadrul companiei, dar experienţa sa în retailul electro-IT a început în urmă cu zece ani. Înainte de Flanco a lucrat la Whirlpool România, unde a urcat pas cu pas în ierarhia firmei. Ea spune că în 2009 s-a întâlnit cu cel mai dificil moment de până acum, "deoarece mă confruntam cu mai multe provocări independente de aria mea de influenţă directă, pe care nu le controlam şi care-mi afectau major performanţa livrată". A depăşit atunci momentul cu ajutorul "şefului meu direct care a fost un mentor şi un exemplu valoros".

Cât priveşte ofertele de muncă, spune: "Dat fiind că fac parte din cea mai performantă echipă de management din piaţa de retail (la nivel de eficienţă - vânzări per metru pătrat), mulţi ochi sunt aţintiţi asupra noastră, dar obiectivele pe care mi le-am stabilit pentru Flanco sunt pe termen lung şi sunt abia la începutul drumului". Ea completează că în acest moment, profesional vorbind, îşi doreşte să contribuie la dezvoltarea companiei, obiectivul propus pentru anul 2015 fiind acela de a deveni liderul pieţei de electroIT. Consideră că la acest moment, "a coordona activitatea unei companii cum e Flanco, cu circa 900 de angajaţi, oferă acces la resurse şi oportunităţi de dezvoltare care nu pot fi egalate de o carieră în antreprenoriat".


100 de tineri manageri sau antreprenori care, la nici 40 de ani, conduc companii cu afaceri de milioane euro sunt puşi anual, încă din 2006, în lumina reflectoarelor de jurnaliştii BUSINESS Magazin. Indiferent că sunt formaţi în multinaţionale sau au dobândit experienţă clădind propriile afaceri, ei sunt nu numai etalonul mediului de business românesc, ci şi cei care trasează direcţiile economiei.

BUSINESS Magazin vă prezintă a şaptea ediţie a catalogului 100 TINERI MANAGERI DE TOP. Catalogul este disponibil din data de 28 mai la toate punctele de difuzarea a presei Inmedio si Relay la pretul de 25 lei.

Urmărește Business Magazin

/lideri/100-tineri-manageri-de-top-violeta-luca-flanco-10252179
10252179
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.