100 TINERI MANAGERI DE TOP - Veronica Avram, Sanofi

Autor: Razvan Muresan Postat la 21 iulie 2012 498 afişări

Veronica Avram lucrează încă din studenţie în cadrul Sanofi. În cei 12 ani, a avansat de pe poziţia de reprezentant medical până la cea de director comercial care administrează al doilea buget al companiei ca mărime, după cel de sales & marketing.

Era studentă în ultimul an la Facultatea de Chimie din cadrul Politehnicii când a ales să se implice în organizarea unui târg de joburi pentru studenţi. Una dintre companiile pe care le-a contactat a fost Sanofi, iar în urma unei discuţii cu directorul de vânzări a primit o propunere de colaborare şi a acceptat postul de reprezentant medical. După un an şi jumătate, Veronica Avram s-a alăturat departamentului de marketing, fiind promovată în poziţia de product manager timp de şase ani şi apoi group product manager pe o durată de trei ani. În sarcina sa au intrat portofoliile de medicamente ale grupului (OTC, urologie, cardiologie, neurologie), cu responsabilitatea de a dezvolta şi implementa strategia de marketing, de management al bugetelor de investiţii şi de atingere a obiectivelor de vânzare şi profitabilitate. În 2010 a avansat în poziţia de director comercial. În contextul situaţiei economice dificile, grupul a înregistrat o creştere a vânzărilor în România de 2%.

"Momente dificile au fost şi cu siguranţă vor mai fi. Ce consider că este important e să gândeşti întotdeauna pozitiv şi să găseşti resursele necesare pentru a depăşi aceste momente, să găseşti acele lucruri frumoase care să-ţi ofere satisfacţii, plăcerea de a veni în fiecare zi la muncă şi de a-ţi îndeplini sarcinile cu un nivel maxim de implicare", spune Avram. Ea admite că a cochetat cu antreprenoriatul, dar consideră că ar trebui să ia din timpul alocat familiei, vieţii personale, deja afectat de programul încărcat. "Şi, în plus, un antreprenor în familie - soţul - cred că este suficient." Spune că niciodată nu poate şti cu adevărat ce îi rezervă viitorul, dar consideră că experienţa acumulată în toţi aceşti ani îi oferă posibilitatea de a aspira către poziţia de general manager în fruntea unei companii farmaceutice prezente pe piaţa locală.


100 de tineri manageri sau antreprenori care, la nici 40 de ani, conduc companii cu afaceri de milioane euro sunt puşi anual, încă din 2006, în lumina reflectoarelor de jurnaliştii BUSINESS Magazin. Indiferent că sunt formaţi în multinaţionale sau au dobândit experienţă clădind propriile afaceri, ei sunt nu numai etalonul mediului de business românesc, ci şi cei care trasează direcţiile economiei.

BUSINESS Magazin vă prezintă a şaptea ediţie a catalogului 100 TINERI MANAGERI DE TOP. Catalogul este disponibil din data de 28 mai la toate punctele de difuzarea a presei Inmedio si Relay la pretul de 25 lei.

Urmărește Business Magazin

Citeşte pe Gandul.ro

/lideri/100-tineri-manageri-de-top-veronica-avram-sanofi-9891104
9891104
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Câţi bani câştigăm din EURO 2020? O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Dan Pavel, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.