100 TINERI MANAGERI DE TOP - Raluca Kişescu, Avon

Autor: Ioana Mihai Postat la 07 august 2012 208 afişări

Raluca Kişescu coordoneză o echipă formată din 34 de oameni în România şi Moldova, împărţiţi în patru subdepartamente, iar bugetul pe care îl administrează are şapte zerouri.

Lucrează de 13 ani la Avon, de pe vremea când era proaspăt absolventă a ASE şi, după cum spune chiar ea, "cu nicio experienţă în afară de cea de meditator de engleză şi babysitter pentru copii de expatriaţi". A văzut un anunţ în ziar, care i-a atras atenţia - era singurul care avea şi poza unui model, părea suficient de atractiv şi ca cerinţe şi ca aspect. "Mi s-a părut ideal pentru dorinţa mea de a-mi folosi depotrivă latura creativă şi cea analitică", îşi aminteşte ea acum. A fost aleasă dintre 250 de candidaţi pentru poziţia de asistent de marketing, "pentru că am avut noroc, nu cred că pentru un astfel de job de început se pot face mari diferenţe când vine vorba de experienţă". La momentul acela, departamentul de marketing era format din două persoane: ea şi managerul.

Au urmat apoi 13 ani în care nu s-a plictisit niciodată. A fost implicată în deschiderea de pieţe noi precum Moldova, Serbia şi Bosnia, dar şi în lansarea unor proiecte ambiţioase pentru România anilor 2000. În 2005 a preluat conducerea departamentului de marketing, iar din 2009 acest departament s-a mărit, adăugându-i-se în portofoliu subdepartamentele de suport vânzări şi evenimente şi divizia de online. Acum coordonează patru subdepartamente: planificare, PR & advertising, suport vânzări şi online - în total o echipă de 29 de oameni. Tot în 2009 au fost alăturate operaţiunilor din România şi cele din Moldova. "Dacă ar fi să apreciez parcursul profesional de până acum, aş spune că m-am îmbogăţit. Cu experienţe, cu lecţii, cu oameni, cu viitor."

Compania pentru care lucrează îşi menţine poziţia de lider de piaţă pentru al zecelea an consecutiv. Despre bugetul pe care îl administrează, Raluca Kişescu spune că reprezintă un procent serios din cifra de afaceri, "are şapte zerouri şi este ponderat în funcţie de relevanţa activării de brand într-o zonă sau alta". Tot ea spune că ideea de antreprenoriat îi surâde, nu însă în zona cosmeticelor sau consultanţei. "Mă ispiteşte ideea unui business mic, de familie, care să aibă legătură cu pasiunile mele şi deja mi-am schiţat în minte câteva idei." Crede însă că nu a venit timpul pentru ele, "mai am de învăţat, de descoperit, de cultivat idei şi oameni într-un mediu propice ca acesta".


100 de tineri manageri sau antreprenori care, la nici 40 de ani, conduc companii cu afaceri de milioane euro sunt puşi anual, încă din 2006, în lumina reflectoarelor de jurnaliştii BUSINESS Magazin. Indiferent că sunt formaţi în multinaţionale sau au dobândit experienţă clădind propriile afaceri, ei sunt nu numai etalonul mediului de business românesc, ci şi cei care trasează direcţiile economiei.

BUSINESS Magazin vă prezintă a şaptea ediţie a catalogului 100 TINERI MANAGERI DE TOP. Catalogul este disponibil din data de 28 mai la toate punctele de difuzarea a presei Inmedio si Relay la pretul de 25 lei.

Urmărește Business Magazin

/lideri/100-tineri-manageri-de-top-raluca-kisescu-avon-9891422
9891422
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.