100 TINERI MANAGERI DE TOP - Laurenţiu Tulvan, Danone România

Autor: Ioana Mihai Postat la 04 august 2012 186 afişări

Departamentele pe care le conduce Laurenţiu Tulvan acoperă producţia, calitatea, mentenanţa, investiţiile şi materiile prime şi coordonează 190 de oameni cu niveluri de pregătire diferite, de la muncitori necalificaţi, operatori până la managerii de procesare, mentenanţă sau investiţii.

Laurenţiu Tulvan povesteşte că şi-a făcut, ca orice tânăr, încă din timpul facultăţii o idee despre cum şi-ar fi dorit să fie mediul de lucru. La 27 de ani s-a angajat la Danone, iar în cei 12 ani care au trecut de-atunci a parcurs poziţii şi niveluri manageriale diferite. A fost, de pildă, responsabil de investiţii, manager producţie, manager performanţă în cadrul Group Danone la Paris şi apoi din nou, în România, director industrial şi membru al boardului director. Laurenţiu Tulvan povesteşte că întâlnirea cu Daniel Carasso, fiul lui Isaac Carasso, fondatorului mărcii Danone, a fost "cea mai emoţionantă dintre experienţe". Numele brandului Danone - "Le petit Danon" vine tocmai de la numele de alint al lui Daniel, care a fost ulterior fondatorul companiei din Franţa şi care a fost implicat în afacere până în 2009, când avea 103 ani. Timp de doi ani de zile, cât a lucrat la Paris, având biroul la acelaşi etaj, a avut ocazia să-l întâlnească deseori şi să vorbească despre ce se întâmpla în România şi nu numai. "Viziunea, nivelul de înţelegere, calmul, modestia cu care vorbea m-au impresionat şi m-au marcat extraordinar de mult."

Anul trecut, povesteşte Tulvan, "am avut multe rezultate frumoase pentru toţi indicatorii de performanţă pe care îi urmărim în departament", respectiv creştere a productivităţii pe costuri de 4%, creşterea eficienţei utilajelor din fabrică de 3%, doi ani fără acccidente de muncă. Or, indicatorii de performanţă sunt foarte importanţi, la un volumul anual procesat de fabrica Danone - peste 480 de milioane de pahare de iaurt. "Când ştii că eşti zilnic pe masa a milioane de români, responsabilitatea este foarte mare." Cochetează cu 2-3 idei de afaceri şi spune că atunci când va fi momentul, va face cu siguranţă pasul. "Sunt idei care au nevoie de experienţă pentru a se dezvolta, dar în egală măsură trebuie să mă simt pregătit."


100 de tineri manageri sau antreprenori care, la nici 40 de ani, conduc companii cu afaceri de milioane euro sunt puşi anual, încă din 2006, în lumina reflectoarelor de jurnaliştii BUSINESS Magazin. Indiferent că sunt formaţi în multinaţionale sau au dobândit experienţă clădind propriile afaceri, ei sunt nu numai etalonul mediului de business românesc, ci şi cei care trasează direcţiile economiei.

BUSINESS Magazin vă prezintă a şaptea ediţie a catalogului 100 TINERI MANAGERI DE TOP. Catalogul este disponibil din data de 28 mai la toate punctele de difuzarea a presei Inmedio si Relay la pretul de 25 lei.

Urmărește Business Magazin

/lideri/100-tineri-manageri-de-top-laurentiu-tulvan-danone-romania-9891393
9891393
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: De ce este energia în România mai scumpă decât în Italia sau Spania. O discuţie cu Cristian Hostiuc, Ziarul Financiar şi Bogdan Nicolae, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.