100 TINERI MANAGERI DE TOP - Dan Mircescu, Final Distribution

Autor: Neferu Postat la 19 iulie 2012 672 afişări

Dan Mircescu conduce şi deţine producătorul şi importatorul de sisteme de acoperiş Final Distribution, firmă ce anul trecut a inaugurat o fabrică de sisteme pluviale (jgheaburi şi burlane) la Băicoi, judeţul Prahova, în urma unei investiţii de 500.000 de euro.

"Cea mai importantă decizie luată după anul 2008 a fost de a investi în linii moderne de producţie de jgheaburi şi burlane şi ţiglă metalică (producţia de ţiglă metalică ar urma să fie lansată până la finalul lunii iunie - n. red.)", spune antreprenorul. Acest lucru a însemnat practic transformarea companiei din comerciant în producător. "A fost o decizie grea, mai ales având în vedere contextul economic, dar care cu fiecare zi ce trece se dovedeşte a fi extrem de inspirată", spune Mircescu. De altfel, antreprenorul prahovean spunea recent că vrea să înceapă şi exporturile de la fabrica din Băicoi către ţările din spaţiul fostei Iugoslavii, dar şi în Suedia. Compania are în prezent 41 de angajaţi, dar Mircescu afirmă că intenţionează să facă noi angajări anul acesta. În opinia lui, antreprenorul are un rol extrem de important, fiind implicat în marea parte a proceselor decizionale. Cu toate acestea, el agreează ideea de a delega din competenţe cât mai mult şi "de a implementa un management consultativ în care toată părţile implicate să îşi poată expune punctele de vedere", spune Mircescu. Firma Final Distribution importă şi distribuie pe piaţa locală ţiglă metalică cu acoperire de piatră naturală Gerard, membrane de protecţie pentru acoperiş şi fundaţii Delta, dar şi ferestre pentru mansardă Keylite. De asemenea, începând de anul trecut, compania produce şi sisteme pluviale sub brandul Novatik în cadrul fabricii din localitatea Băicoi, care are o capacitate anuală de producţie de 3,5 milioane metri liniari pentru burlane şi 1 milion de metri liniari pentru jgheaburi.

Unde se vede antreprenorul prahovean peste 10 ani? "Mi-ar plăcea ca în 10 ani să îmi pot diversifica sfera de business, demarând proiecte şi în alte domenii decât cel al construcţiilor."


100 de tineri manageri sau antreprenori care, la nici 40 de ani, conduc companii cu afaceri de milioane euro sunt puşi anual, încă din 2006, în lumina reflectoarelor de jurnaliştii BUSINESS Magazin. Indiferent că sunt formaţi în multinaţionale sau au dobândit experienţă clădind propriile afaceri, ei sunt nu numai etalonul mediului de business românesc, ci şi cei care trasează direcţiile economiei.

BUSINESS Magazin vă prezintă a şaptea ediţie a catalogului 100 TINERI MANAGERI DE TOP. Catalogul este disponibil din data de 28 mai la toate punctele de difuzarea a presei Inmedio si Relay la pretul de 25 lei.

Urmărește Business Magazin

/lideri/100-tineri-manageri-de-top-dan-mircescu-final-distribution-9891091
9891091
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.