100 TINERI MANAGERI DE TOP - Cornelia Nicolae, Stefanel România

Autor: Cristina Roşca Postat la 24 octombrie 2012 433 afişări

Cornelia Nicolae a preluat în septembrie 2011 funcţia de country manager al Stefanel, după ce anterior ea ocupase în cadrul aceleiaşi companii funcţia de area sales manager începând cu februarie 2010.



Cornelia Nicolae este una din eroinele Catalogului "200 cele mai puternice femei din business", care va fi lansat în curând, si ale galei "Woman in Power" (19 martie 2014).



Înainte de a veni în cadrul companiei italiene, românca a lucrat timp de doi ani şi jumătate pentru un alt retailer de modă, BSB Fashion. Din septembrie până în decembrie 2006 a fost director administrativ, iar apoi - până în martie 2009 - a condus retailerul din poziţia de country manager. Pentru BSB Fashion ea a deschis şase magazine, în oraşe precum Sibiu, Piteşti, Braşov, Suceava sau Chişinău.

Cornelia Nicolae a început să lucreze în domeniul modei încă din 1996, când s-a angajat în cadrul Just Jeans Trading, care deţinea licenţa pentru brandul britanic Lee Cooper. Timp de opt ani (1996-2004) ea a ocupat funcţia de primary accountant. Ulterior, timp de doi ani a lucrat în cadrul LCR Jeans Group, care aduseseră pe piaţă franciza Lee Cooper. Iniţial, ea a fost manager de magazin, iar ulterior executive assistant. În prezent, Cornelia Nicolae conduce operaţiunile locale ale Stefanel în România, companie ce are zece magazine monobrand, cu o cifră de afaceri de cinci milioane de euro, potrivit reprezentanţilor brandului italian.

Conform informaţiilor publicate de companie pe site-ul Ministerului de Finanţe, în 2010 cifra de afaceri a Stefanel România a fost de 13,1 mil. lei (3,11 mil. euro), în scădere de la 16,9 mil. lei (4 mil. euro) în anul anterior. Cel mai bun an pentru companie a fost 2007, când afacerile depăşeau 21 mil. lei (6,29 mil. euro), duble în euro faţă de 2010. Businessul din România al italienilor a crescut comparativ cu 2010 ajutat de evoluţia favorabilă a magazinelor din piaţa Romană şi AFI Palace Cotroceni, cele două unităţi fiind deschise anul trecut. În acest an compania va deschide un singur magazin, în Iaşi, în complexul Palas.


100 de tineri manageri sau antreprenori care, la nici 40 de ani, conduc companii cu afaceri de milioane euro sunt puşi anual, încă din 2006, în lumina reflectoarelor de jurnaliştii BUSINESS Magazin. Indiferent că sunt formaţi în multinaţionale sau au dobândit experienţă clădind propriile afaceri, ei sunt nu numai etalonul mediului de business românesc, ci şi cei care trasează direcţiile economiei.

BUSINESS Magazin vă prezintă a şaptea ediţie a catalogului 100 TINERI MANAGERI DE TOP. Catalogul este disponibil din data de 28 mai la toate punctele de difuzarea a presei Inmedio si Relay la pretul de 25 lei.

Urmărește Business Magazin

/lideri/100-tineri-manageri-de-top-cornelia-nicolae-stefanel-romania-10252204
10252204
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Dezvoltatorii vor lua în vizor hotelurile vechi pentru a le demola şi pentru a dezvolta hoteluri şi blocuri noi. O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Dan Pavel, editor-prezentator ŞTIU

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.