100 TINERI MANAGERI DE TOP - Adrian Mincu, OMV Group

Autor: Iuliana Roibu Postat la 30 iulie 2012 1435 afişări

Adrian Mincu coordonează toate vânzările de combustibil pentru aviaţie ale OMV, coordonând o echipă de 150 de angajaţi din România, Austria şi Germania.

Absolvent al ASE-ului în 1998 şi a unui Executive MBA în cadrul WU Executive Academy de la Viena (un joint-program cu Carlson School of Management, University of Minnesota, SUA) în 2008, Adrian Mincu a încercat mai multe companii şi poziţii (responsabil de marketing la BRLC, relationship officer la Alpha Leasing, head of Credit & Risk Management Division la Raiffeisen Leasing şi consultant independent) până la a ajunge, în 2005, să lucreze pentru OMV Petrom. Iniţial, a lucrat pentru cea mai mare companie din România din poziţia de consultant extern, fiind senior advisor & project manager în cadrul CII Group şi lucrând pentru Petrom pe un proiect de restructurare. În 2010 se angajează la Petrom în funcţia de head of business support and performance management în cadrul diviziei de rafinare şi marketing, iar în ianuarie 2012 preia actuala funcţie, cu responsabilităţi pe întreg grupul OMV. Adrian Mincu crede că este prematur să vorbească despre performanţe pe actualul post, dat fiind că au trecut doar câteva luni de la preluarea lui, dar spune că este "optimist în privinţa rezultatelor anului 2012 atât în privinţa rezultatelor financiare, cât şi în ceea ce priveşte poziţionarea strategică pentru atingerea obiectivelor pe termen mediu".

Povesteşte că cel mai mult a învăţat nu din şcoală, ci de la profesioniştii cu care a lucrat de-a lungul timpului, colegi sau manageri - "de la ei am învăţat cel mai mul". "De asemenea, am fost norocos să observ de aproape şi să particip activ la transformarea celei mai mari companii din România şi aceasta este o experienţă profesională unică." Tocmai provocările actualului job îl fac să pună pe plan secund oportunităţile antreprenoriale pe care le-a evaluat activ în ultimii ani. Acesta este însă un plan mai îndepărtat.


100 de tineri manageri sau antreprenori care, la nici 40 de ani, conduc companii cu afaceri de milioane euro sunt puşi anual, încă din 2006, în lumina reflectoarelor de jurnaliştii BUSINESS Magazin. Indiferent că sunt formaţi în multinaţionale sau au dobândit experienţă clădind propriile afaceri, ei sunt nu numai etalonul mediului de business românesc, ci şi cei care trasează direcţiile economiei.

BUSINESS Magazin vă prezintă a şaptea ediţie a catalogului 100 TINERI MANAGERI DE TOP. Catalogul este disponibil din data de 28 mai la toate punctele de difuzarea a presei Inmedio si Relay la pretul de 25 lei.

Urmărește Business Magazin

/lideri/100-tineri-manageri-de-top-adrian-mincu-omv-group-9891142
9891142
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.