100 cele mai puternice femei din business - Astăzi: Roxana Rasu, Sephora

Postat la 20 iulie 2012 582 afişări

Roxana Rasu conduce de circa doi ani operaţiunile locale ale reţelei de magazine de cosmetice Sephora. Anterior, a lucrat tot pentru Sephora în Serbia, Croaţia şi China timp de aproape un deceniu.

Sephora România, care numără o reţea de 24 de magazine la nivel naţional, se numără printre cei mai mari zece jucători din domeniul produselor cosmetice, cu afaceri de peste 20 milioane de euro.

BUSINESS Magazin: E mai uşor sau mai greu să te impui ca lider, fiind femeie?

Roxana Rasu, Sephora: În cazul meu, eu nu am simţit că ar fi greu să mă impun ca lider în domeniul în care lucrez. Este un domeniu în care te adresezi cu preponderenţă femeilor, astfel că din postura de femeie deţii armele cu care să le atragi în magazine. Trebuie să recunosc însă că trăim în continuare într-o lume a bărbaţilor.

BUSINESS Magazin: Cum v-aţi caracteriza stilul de conducere sau de a crea o afacere?

Roxana Rasu, Sephora: Consider că am un stil de conducere democratic. Cred că este important să îi dezvolţi pe ceilalţi şi să le asculţi părerile pentru că din mai multe minţi iese întotdeauna ceva mai bun decât dintr-una singură.

BUSINESS Magazin: Care sunt calităţile feminine care ajută în business?

Roxana Rasu, Sephora: Cred că responsabilitatea, faptul că suntem dispuse să învăţăm permanent şi faptul că întreţinem relaţiile create sunt calităţi specifice femeilor.

BUSINESS Magazin: Care sunt brandurile preferate de parfum, haine şi accesorii?

Roxana Rasu, Sephora: În cazul parfumurilor mă simt apropiată de brandurile clasice precum Dior sau Chanel, care îmi vor plăcea la orice vârstă. În cazul pantofilor prefer Jimmy Choo, iar la haine apreciez brandul local de haine Nissa.

BUSINESS Magazin: Care sunt destinaţiile de vacanţă preferate?

Roxana Rasu, Sephora: Prefer dacă se poate în concediu să mă bucur şi de câteva zile de plajă, şi de câteva zile de turism cultural. Printre destinaţiile mele favorite se numără Barcelona şi Roma.

BUSINESS Magazin: Cum împăcaţi cariera şi viaţa de familie?

Roxana Rasu, Sephora: Este o luptă continuă să le împac pe cele două. Încerc însă weekendul să îl dedic familiei. Muncii dedic minim opt ore pe zi în cursul săptămânii.


Catalogul "100 Cele Mai Puternice Femei Din Business" prezintă interviuri cu reprezentantele de success ale mediului de afaceri românesc actual şi conţine profilul profesional a 100 dintre liderii feminini.

Au experienţă, au putere, câştigă bine, sunt cochete şi se bucură de respectul celor din jur. Cuvântul lor este cel mai important sau printre cele mai importante în companiile pentru care lucrează. Cele mai puternice femei de afaceri din România sunt un segment aparte şi tot mai bine conturat dintr-o lume care, în mod tradiţional, a fost creată şi condusă de bărbaţi.

Catalogul "100 Cele Mai Puternice Femei Din Business" - prima ediţie va fi distribuit gratuit abonaţilor BUSINESS Magazin şi va putea fi achiziţionat online din 9 aprilie la adresa www.bmag.ro/cataloage, la preţul de 25 de lei (TVA inclus).

Urmărește Business Magazin

/lideri/100-cele-mai-puternice-femei-din-business-astazi-roxana-rasu-sephora-9890462
9890462
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.