100 cele mai puternice femei din business - Astăzi: Carmen Georgescu, Electrolux

Autor: Ioana Mihai Postat la 24 mai 2012 48 afişări

Carmen Georgescu lucrează de aproape 16 ani la filiala Electrolux din România unde se ocupă de dezvoltarea strategiilor de marketing şi comunicare ale companiei în România, de dezvoltarea strategiilor de marketing şi comunicare pentru produsele nou apărute pe piaţa românească.

În plus, menţine relaţia cu partenerii comerciali, agenţii şi distribuitorii Electrolux la nivel naţional şi gestionează activităţile locale ATL, BTL şi de PR ale brandurilor Electrolux, AEG şi Zanussi. Absolventă de Politehnică, Carmen Georgescu a lucrat pentru o perioadă destul de scurtă la o companie de comerţ, iar la Electrolux a venit la propunerea unei prietene. O perioadă a lucrat şi marketing şi vânzări, într-un domeniu nou şi într-o perioadă dificilă. De-a lungul celor 16 ani petrecuţi în companie a desfăşurat multe proiecte; "unul dintre cele mai recente şi mai dragi proiecte este cel derulat alături de bloggerii de food - Passion4Cooking - care a câştigat anul trecut un Silver la PR Award şi a fost dat drept exemplu de «Best Practice» la nivel internaţional, în cadrul grupului Electrolux". Spune că este îndrăgostită de munca sa şi de domeniul care îi oferă mereu noi provocări. "Mi-ar fi imposibil să mă plictisesc vreodată, de aceea sper ca şi peste 10 ani să lucrez tot în marketing."

BUSINESS Magazin: Cât de greu işi croieşte o femeie drumul în lumea de business?

Carmen Georgescu: Aş putea spune că drumul unei femei în lumea de business este un drum croit cu mâini de fier în mănuşi de catifea, iar diplomaţia mi se pare asul din mânecă pe care o femeie ştie să îl controleze mai bine în business.

BUSINESS Magazin: Cum v-aţi caracteriza stilul de conducere şi de creare a unei afaceri?

Carmen Georgescu: Când jonglezi între zeci de proiecte, organizarea riguroasă şi check list-urile sunt, în opinia mea, adevărate unelte de supravieţuire. Sunt perfecţionistă şi atentă la detalii; cer întotdeauna foarte mult de la partenerii cu care lucrez, deoarece cred că un manager trebuie să impună nişte standarde înalte de lucru şi să ofere un exemplu de bună practică celor cu care colaborează.

BUSINESS Magazin: Care sunt calităţile feminine care ajută în business?

Carmen Georgescu: O femeie dispune de câteva atuuri, precum diplomaţia, inteligenţa emoţională şi, mai ales, intuiţia - care contează extrem de mult în business. Sunt caracteristici care fac diferenţa, în special în cazul negocierilor, a recrutărilor de personal, dar şi în activităţile zilnice de business management. Mai mult decât atât, nu trebuie să uităm de feminitate. Un manager femeie, dar şi feminin, este mult mai apreciat de partenerii de business şi cred că poate avea un cuvânt mai greu de spus decât o femeie care încearcă să imite stilul "bărbătesc". Pe scurt, aş enumera alte calităţi feminine de un real ajutor în business: răbdarea, atenţia la detalii şi capacitatea de analiză.

BUSINESS Magazin: Branduri preferate: parfum, haine, accesorii?

Carmen Georgescu: În general, optez pentru parfumuri dulci, dar subtile, şi am mai multe branduri preferate, pe care le folosesc alternativ. În materie de haine mizez pe stilul smart-casual. O pereche de jeans, o cămaşă albă şi o bijuterie fină vor fi întotdeauna pentru mine o ţinută lejeră şi comodă de birou. Şi totul însoţit de pantofi cu toc, la care nu renunţ niciodată.

BUSINESS Magazin: Destinaţii de vacanţă preferate?

Carmen Georgescu: Londra este oraşul de care sunt pur şi simplu îndrăgostită. Este oraşul meu de suflet, pe care l-aş vizita în orice perioadă a anului.

BUSINESS Magazin: Cum împăcaţi cariera cu viaţa de familie?

Carmen Georgescu: După aproape 16 ani în Electrolux, soţul meu s-a obişnuit deja cu programul meu şi cu perioadele încărcate. Cu toate acestea, încerc să nu depăşeşc o anumită limită şi să nu îmi sacrific familia pentru job. Cu tot programul încărcat de la birou, îmi găsesc timp şi să gătesc în fiecare zi ceva bun pentru familie, să verific lecţiile fiicei mele sau să particip la şedinţele cu părinţii. Doresc să mă implic mai mult în proiecte sociale şi să o atrag şi pe fiica mea în astfel de acţiuni.


Catalogul "100 Cele Mai Puternice Femei Din Business" prezintă interviuri cu reprezentantele de success ale mediului de afaceri românesc actual şi conţine profilul profesional a 100 dintre liderii feminini.

Au experienţă, au putere, câştigă bine, sunt cochete şi se bucură de respectul celor din jur. Cuvântul lor este cel mai important sau printre cele mai importante în companiile pentru care lucrează. Cele mai puternice femei de afaceri din România sunt un segment aparte şi tot mai bine conturat dintr-o lume care, în mod tradiţional, a fost creată şi condusă de bărbaţi.

Catalogul "100 Cele Mai Puternice Femei Din Business" - prima ediţie va fi distribuit gratuit abonaţilor BUSINESS Magazin şi va putea fi achiziţionat online din 9 aprilie la adresa www.bmag.ro/cataloage, la preţul de 25 de lei (TVA inclus).

Urmărește Business Magazin

/lideri/100-cele-mai-puternice-femei-din-business-astazi-carmen-georgescu-electrolux-9638207
9638207
comments powered by Disqus

ALEPH STORY: Câţi bani câştigăm din EURO 2020? O discuţie cu Dana Ciriperu, Ziarul Financiar şi Dan Pavel, Aleph News

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.