100 Cei mai admiraţi CEO din România 2021. Julien Munch, CEO, Carrefour România - 077

Postat la 23 martie 2022 272 afişări

100 Cei mai admiraţi CEO din România 2021. Julien Munch, CEO, Carrefour România - 077

Julien Munch s-a alăturat grupului Carrefour la începutul anului 2021.

Executivul şi-a început cariera în 2000 ca ofiţer în cadrul Forţelor Aeriene Franceze, fiind activ în Franţa, cu misiuni internaţionale.

De asemenea, are experienţă în sectorul financiar public, lucrând la Inspecţia Generală a Finanţelor din cadrul Ministerului Economiei şi Finanţelor din Franţa, între 2013 şi 2017. În această perioadă, a colaborat şi cu Fondul Monetar Internaţional (FMI) şi a fost membru în boardul companiei Aeroportul Martinique.

El a făcut mutarea către sectorul de retail în 2017, când s-a alăturat companiei Fnac-Darty Group în calitate de director de magazin în Montparnasse. După doar doi ani, a preluat rolul de director reţea Fnac Paris, iar mai târziu s-a alăturat Carrefour.

Printre hobby-urile sale se numără sporturile de iarnă, joggingul şi benzile desenate.

Top 3 priorităţi pentru viitor:

1.Œ Din punct de vedere profesional, priorităţile mele principale sunt dezvoltarea afacerii în mod strategic pentru a satisface cât mai bine nevoile din prezent şi din viitor ale clienţilor, cât şi investiţia în echipa noastră şi susţinerea legăturii locale cu comunitatea de producători români. Având în vedere modelul nostru unic omnicanal, vom continua să ne extindem reţeaua puternică offline şi online pentru a oferi clienţilor noştri cele mai bune produse, indiferent de modul în care doresc să-şi deruleze sesiunile de cumpărături.

2. De asemenea, în calitate de CEO, este esenţial pentru mine să cultiv un mediu deschis, în care colegii mei să simtă că pot creşte şi să fie ei înşişi, oferindu-le în acelaşi timp oportunităţi reale de dezvoltare profesională.

3. Şi, nu în ultimul rând, îmi propun să dezvoltăm la Carrefour acţiunile sub strategia grupului, Act for Food, şi să continuăm să investim în programele noastre care sprijină producătorii locali din România pentru a deveni una dintre principalele noastre surse de produse proaspete. Aş menţiona şi o prioritate personală – aceea de a continua să descopăr în profunzime, alături de familia mea, secretele acestei frumoase ţări.

Urmărește Business Magazin

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.