Pentru a explica istoria dar mai ales pentru a organiza haosul, oamenii din vechime, fie că erau aezi greci sau barzi celţi, au recurs la mituri. Adică la povestiri ca vectori ai unui mesaj. Acest "storytelling" modern despre care vorbeşte Stephen Denning (fost director în cadrul Băncii Mondiale, expert în comunicare şi conferenţiar inclus, în 2003, pe lista celor mai influenţi guru din sfera afacerilor) constituie o aplicare a procedeelor narative în tehnica de comunicare, menită să întărească adeziunea publicului la fondul unui discurs. citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.