210 milioane de euro, 180 milioane de euro - nu, nu sunt sumele încasate de stat pentru vânzarea vreunei companii de utilităţi sau de vreun antreprenor inspirat, care a creat o afacere de la zero şi după ani a reuşit să o vândă unui investitor strategic. În realitate, sunt sumele pe care investitorii imobiliari internaţionali erau dispuşi să le plătească, şi le-au şi plătit în unele cazuri, pentru achiziţia unui mall într-un oraş de provincie din România în anii 2006-2007. Lucrurile s-au schimbat dramatic în doar 5-6 ani. citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.