Huawei, gigantul tehnologic global de origine chineză, şi-a recalibrat strategia de business în Europa în ultimii doi ani, trecând de la un model de business concentrat tradiţional pe proiecte mari de infrastructură şi clienţi enterprise, către o abordare mult mai granulară orientată spre Întreprinderile Mici şi Mijlocii (IMM-uri). Compania pariază pe nevoia acută de digitalizare a acestui sector, lansând o nouă suită de soluţii inteligente, denumită HUAWEI eKit, care integrează funcţionalităţi de Inteligenţă Artificială (AI). Noua suită de soluţii este disponibilă deja pe plan local, cele mai multe proiecte de digitalizare realizate de Huawei în România fiind în sectorul ospitalităţii, dar şi al învăţământului privat. citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.