În România, maşina este “statementul” suprem, mai ales în randul antreprenorilor”, este concluzia la care a ajuns consultantul de imagine Mihaela Berciu. Ea exemplifică acest aspect prin întâlnirea pe care a avut-o cu un fost CEO al unei bănci din România, venit din Europa de Vest. Pentru el, maşina trebuia să fie eficientă şi confortabila, astfel încât să fie o investiţie, nu o cheltuială. El a fost surprins să afle că în care va fi condus trebuie să fie scumpă şi obligatoriu SUV, deoarece imaginea băncii este în joc şi există riscul de a transmite mesajul că banca nu-şi permite o maşină la nivelul mărimii şi importanţei acesteia. citeşte toată ştirea
Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.