Moda lui 2012: trendy şi ţipător

Autor: Loredana Fratila-Cristescu Postat la 04 martie 2012 34 afişări

Cu toate că se spune că moda e trecătoare, imprimeurile îndrăzneţe nu par ameninţate cu dispariţia prea curând, judecând după frecvenţa cu care au apărut în ultimii ani la prezentările de modă.

Imprimeurile îndrăzneţe prin culoare sau formă şi-au făcut loc atât în colecţiile unor case ca Prada sau Balenciaga, cât şi ale tinerilor creatori din New York sau ale unor lanţuri internaţionale de magazine şi se pare că nu se vor demoda prea repede, după cum s-a putut vedea la ultimul târg de materiale textile destinate industriei modei, Premiere Vision Preview, desfăşurat recent la New York.

Un motiv important pentru care imprimeurile nu se demodează îl reprezintă, spun specialiştii din domeniu, progresul tehnologic care face posibilă producerea de materiale cu diverse modele în cantităţi mai mici decât altădată şi astfel se poate înnoi des oferta de produse.

Criticii imprimeurilor îndrăzneţe susţin însă că acei creatori care apelează la ele vor doar să facă o colecţie mai slabă să pară interesantă.

Urmărește Business Magazin

/arta-si-societate/lifestyle/moda-lui-2012-trendy-si-tipator-9367951
9367951
comments powered by Disqus

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.bmag.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.